Gå til innhold

Halehelter i Norwegian Air Shuttle


Anbefalte innlegg

Hei. Har dere lagt merke til når dere for eksempel skal ut og fly med Norwegian Air Shuttle, at før dere går inn i flyet, ser dere på flyhalen at det er såkalte "halehelter" der? Altså bilde av kjente, avdøde personer. Derfor lurer jeg på: Hvilken nålevende kjendiser tror dere kommer til å bli de fremtidige haleheltene i Norwegian etter deres død? Her er mine forslag:

 

  • Gro Harlem Brundtland
  • Snåsamannen
  • Jo Nesbø
  • Trude Drevland
  • Jonas Gahr Støre
  • Kjell Magne Bondevik
  • Carl I. Hagen
  • Bjørn Eidsvåg
  • Jahn Teigen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke Snåsamannen engang? Jeg er temmelig sikker på at vi får se bilde av ham på halen til et av Norwegians maskiner i fremtiden.

hvorfor skulle han være der? på grunn av overtro? han kan visstnok spå og helbrede? det finnes ikke noe vitenskapelig belegg for at han skal ha disse ferdighetene. 

 

på samme nivå som miraklene til katolske helgener (det er da et krav for å bli erklært helgen at du har gjennomført et mirakel). 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Snåsamannen kjem heilt sikkert ikkje til å bli hedra på ein flyhale, han kan sjølvsagt hedrast for å lurt folk til å kjenne seg betre, men det er i best fall. Eg stiller meg også tvilande til om Snåsamannen eigentleg er særleg kjent i dag anna enn for ein liten krets, og eg har ikkje mykje tru på at han blir særleg meir kjent etter sin død.

 

Når det gjeld politikarar så trur eg terskelen er høg, då politikarar ofte er omdiskuterte alt etter kvar ein sjølv står i politikken.

Per i dag er det kun ein politikar på Norwegian sine haleror, og det er Anton Jakobsen. Jakobsen er nok fyrst og fremst hedra for sin rolle i i nærings- og kulturlivet, og for å tatt initiativ til å få bygd ishavskatedralen.

 

Av politikarar så er det nok Gro Harlem Brundtland som er mest nærliggande for sin rolle som den fyrste kvinnelege statsministeren og generaldirektør i WHO.

Eit anna alternativ er Jens Stoltenberg som var den yngste statsministeren i Norge, og som seinare har blitt kjent som generalsekretær for NATO.

Jonas Gahr Støre og Kjell Magne Bondevik har ikkje gjort særleg mykje utanom politikken, så eg tvilar på at dei får ein slik hedersplass.

 

 

I utgangspunktet så er kriteriet at det skal være ein person som har: sprengt grenser, utfordra normer og inspirert andre.

Dette legg opp til at det i all hovedsak vil være eventyrarar og kulturpersonlegheiter som er kvalifisert.

Brundtland huker nok av for både å ha utfordra normane i ein mannsdominert politikk og har inspirert andre jenter til å bli leiarar.

 

Eg trur nok det er meir personar som Cecilie skog som var den fyrste daman som har nådd toppen på det høgste fjellet på kvar av dei sju kontinenta som er sikra ein slik hedersplass.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

:realmad: Ræva forsøk på å være morsom

Om de bare kunne stemt han bort fra øya :p

 

 

Ta lærdom : Fjordland er ikke god mat :p

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...