Gå til innhold

legge til folk på facebook


Jostein76

Anbefalte innlegg

Er usikker på om dette høyer til her.

Saken er det at eg var inne på facebook og gjorde forskjellige ting. Så kom det opp forslag på venner eg kunne legge til. Det kom veldig mangen. Men fet kom eit forslag om ei jente på 16 år (Eg er i 40 åra).

Eg er ikkje i slekt med ho. Har vært i ein ungdomsklubb med ho, der eg var leiar. Den er lagt ned no. Men eg føler det er litt kleit å legge ho til. . Viss eg legg ho til så veit ho kanskje kven eg er.

Så kva ville de som eventuelt leser dette gjort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Facebook sine venneforslag er utelukkande basert på at dere har minst ein felles Facebookvenn, og at Facebook då tek ein råsjangs på at dere kjenner kvarandre i RL men ikkje på Facebook.

 

Legg også merke til at Facebook sine venneforslag er laga for å likne mest mulig på vanlege venneforspørslar for å forrvirre ein av personane til å trykke slik at den andre får eit venneforslag.

 

Eg ser ingen grunn til å legge henne til om dere ikkje har anna til felles. Hadde ungdomsklubben fortsatt vært aktiv så kunne du vurderte det dersom du er bevist på rolla som ungdomsklubbleiar for å lette kommunikasjon over messenger, men merk at det er mykje diskusjonar rundt om lærarar bør legge til elevane, ikkje alle meinar det er lurt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Fra tid til annen så får jeg facebookhenvendelser. Reglen min er at jeg legger ikke venner til for og fylle opp en liste. De må ha interesser innen det jeg driver med som eks. hobby. Min venneliste er også lukket. Ingen kan se den untatt de man har som felles venner. Jeg legger ikke til personer som man kan bli misfortått med. I dag florerer det så mye innen sexfiksering. uansett gjør jeg en research om noen spør. Jeg ser på deres profil og prøver og lokalisere hva de driver med hvem de er og ikke minst alder da det ikke må assosierer med at det ligger noe annet foreliggende bak. Har de en profil med få venner, ingen head, bilde sp blir de aldri lagt til og i verste fall blokkert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...