Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det noen her som er/var sammen med en domina/ dominant kvinne?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke sammen i tradisjonell tro, men jeg har en "affære" med en. Som min kone da aksepterer, men vil ikke ha noe med det å gjøre.

 

Jeg elsker å ha en som tar kontroll og forteller meg hva jeg skal gjøre. Da jeg gjør dette mer enn nok med min kone på vanlig basis.. Da er det deilig å bare kunne la seg selv gå og bli styrt hit eller dit. Rart er det kanskje.. Men jeg føler at jeg kan slippe meg selv helt og bare gjøre som jeg blir fortalt uten å tenke over konsekvenser eller hva som skal skje neste.

 

Fant henne på Sukker. Vi pratet og hun ville ikke ha et fast forhold som passet min situasjon perfekt.

 

Du må nesten oppleve det, første gang jeg gjorde det var via en annen datingside der jeg faktisk skrev rett ut at jeg var på utkikk etter en domina.. Tok vell 3 mnd før det dukket opp en melding ^^ Og jeg har absolutt null problem ellers med å få oppmerksomhet fra det andre kjønn på vanlig basis.

 

Lykke til!



Anonymous poster hash: 52549...aec
Lenke til kommentar

Også samme erfaring som han over.

Ikke domina, som sådan, men hadde en affære med en frisinnet person etter at jeg selv beskrev mine egne behov og ønsker ganske ærlig.

 

Mange dømmer opp og ned, men for sin egen del har man nok mest suksess ved å være tydelig og dønn ærlig uten å bekymre seg for hva andre ubetydelige mennesker skulle mene.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...