Gå til innhold

ANMELDELSE: Apex Legends


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til å begynne med var jeg veldig skeptisk og gikk inn med litt pesimisme. Men etter å ha spilt rundt 50 timer nå så må jeg si at dette er en av de mer avhengihets gjørene br spillene som er der.

 

Føles litt ut som en blanding av Blackout fra black ops 4 og operators osv fra Rainbow Six Siege.

 

Kjempe artig, eneste man trenger nå er solo og duo.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Blir nok bare et artig hype spill litt nå i starten for min del... er lvl 30 atm vunnet ca  30+ chicken dinners, synes det er altfor mye RNG  Hvit rank 1 armor vs Lilla/gold og teit "wallhack" på gold sikter osv,  litt for mye fortnite shotgun meta dessverre. Når en først vinner føles det ikke så fortjent ut når du sitter der med gold wep/armor  :hmm:

Lenke til kommentar

 

Faren ved dette spillet med EA i kulissene er at det starter som "good guy", så ender vi opp i battlepass orgie med weps og chars bak lukkende crates og faens oldemor.

 

Selv om jeg ikke kunne gitt mer blanke i BR, så håper jeg fortnite virkelig kan bli knekt snart.

 

Å hate EA er sååå 2017. Vi andre lever i 2019. :p

Normalt er jeg enig i at man ikke skal "straffe" noen i unødig grad. Men EA er rett og slett et avskyelig selskap med latterlig mange svin på skogen, og de ser ikke ut til å bremse ned.

 

EA bryr seg ikke om lover (lanserte loot crates i Belgia), har utslettet ikoniske utviklerstudioer (Maxis, Visceral, Westwood, Bullfrog, etc.), fjerner innhold fra spill for å selge det i DLC, blander seg for mye i utviklingen av spill som ender med å ødelegge de (alt fra Popcap f.eks.), legger ned gode spillserier som selger bra, men ikke godt nok (Skate, Mirror's Edge, Dead Space etc.) og setter studioene til å lage annet møl (Criterion på NFS-serien for eksempel), gir ut identiske spill hvert år mens de tviholder på rettigheter (FIFA, NHL, Madden), har rapporterte dårlige arbeidsforhold, er en stor tilhenger av pay-to-win, og dette er bare det jeg kommer på i farta.

 

Generelt er de et selskap som ser på spill som en pengemaskin fremfor en lidenskap, og de drar med seg utallige talenter gjennom gjørma. Men på grunn av at de sitter på rettigheter som alt for mange bryr seg om, så har de også penger til å fortsette å ødelegge.

 

Om du trenger flere grunner er det bare å lese her: https://www.quora.com/Why-do-people-hate-Electronic-Arts-EA-so-much

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Blir nok bare et artig hype spill litt nå i starten for min del... er lvl 30 atm vunnet ca  30+ chicken dinners, synes det er altfor mye RNG  Hvit rank 1 armor vs Lilla/gold og teit "wallhack" på gold sikter osv,  litt for mye fortnite shotgun meta dessverre. Når en først vinner føles det ikke så fortjent ut når du sitter der med gold wep/armor  :hmm:

 

Det er litt loot rng, men det kan unngås ved å være smart. Utenom det finnes det svært lite rng i spillet. Her kan man være stabilt god og få ekstremt høy winrate, til forskjell fra andre BR. Shotgun meta er en innbildning. De 12,5% mer/mindre hp gul/lilla armor gir ift blå er heller ikke ubalansert....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...