Jump to content
Gamer.no turneringsrobot

DISH mot Fixrrr - Gamer.no

Recommended Posts

Hei, vi har folk som er på ferie 7. Mars, har dere muligheter for og flytte denne til 10. Mars? Eventuelt når det måtte passe dere bare ikke den uken?

Det er veldig tidlig å kunne si noe i og med at folk har jobb osv. Vi vil gjerne forholde oss til de tidspunktene som er gitt inn til videre. Beklager til sein mld. så ikke før nå haha

Hei! Nå har vi kommet litt nærmere dagen vi skal spille. Har dere mulighet for og spille på søndag? Eventuelt mandag/tirsdag/onsdag neste uke? (11, 12, 13) mars?

Hei! Nå har vi kommet litt nærmere dagen vi skal spille. Har dere mulighet for og spille på søndag? Eventuelt mandag/tirsdag/onsdag neste uke? (11, 12, 13) mars?

Jeg skal ta en prat med gutta imorra så skal jeg gi dere svar på hva de sier altså hva det passer dem best :)

Jeg skal ta en prat med gutta imorra så skal jeg gi dere svar på hva de sier altså hva det passer dem best :)

Fine greier! Gi en lyd så fort du vet noe:).

Fine greier! Gi en lyd så fort du vet noe:).

Hei igjen! Det må nok bli imorra sorry! Gutta jobber og er borte andre dager dessverre. Håper vi ses imorra, hvis ikke GL videre i turneringen:)

Hei igjen! Det må nok bli imorra sorry! Gutta jobber og er borte andre dager dessverre. Håper vi ses imorra, hvis ikke GL videre i turneringen:)

Da snakkes vi i morgen:).

• Like 1

gutta hva skjer?

Slapp av, vi har leid og venter på info ifra spillvert.

Forrige kamp vi spillte måtte vi vente 45min på ippw, og det ble fortsatt ikke wo. Så dere får smøre dere litt med tålmodighet, kommer så fort vi får det:)

gutta hva skjer?

Slapp av, vi har leid og venter på info ifra spillvert.

Forrige kamp vi spillte måtte vi vente 45min på ippw, og det ble fortsatt ikke wo. Så dere får smøre dere litt med tålmodighet, kommer så fort vi får det:)

Skulle vi starte 20:00 eller 21:00? Hvorfor skaffer dere ikke server tidligere?

• Like 1