Gå til innhold

Den legendariske APEX Legends luka


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

klarer ikke å drepe noen.... :/ trasker rundt og plukker om ting, leter etter folk i 10min... blir drept. må starte alt på nytt, litt kjedelig i lengden. Kunne ønske man kunne loade karter og utforske, prøve litt ting.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Jeg velger altid å lande på området med lite folk. Venter på at 5-10 squads dreper seg selv før jeg bynner å bli aktiv. 

Teamwork er virkelig alfa omega i dette spillet! Skjønner kjapt at det blir et kort game om andre teammates løper for å finne andre å skyte.

 

 

Tenker mer på at jeg altid taper en gun fight, virker som de tåler alt for mye slik at jeg aldri får tatt noen. (og jeg har mange års erfaring med fps)

Lenke til kommentar

Jeg sliter med lav fps og et generelt "grøtete" bilde. Har justert ned det meste som burde trekke av skjermkortet, men ligger knapt over 30 fps. Det fungerer ikke. Til sammenligning har jeg ingen problemer med spill som f.eks Overwatch, Hitman osv. Titanfall 2 har jeg ingen problemer med.

 

Noen tips som kan hjelpe på dette? Har forsøkt å følge noen guider for optimalisering uten at det hjalp nevneverdig. Har satt spillet til å bruke High performance i Windows, samt Nvidia til å kjøre i Prefer Maximum Power mode.

 

Har en noe eldre bærbar, Asus G750JH, med Geforce GTX 780M.

Lenke til kommentar

Jeg sliter med lav fps og et generelt "grøtete" bilde. Har justert ned det meste som burde trekke av skjermkortet, men ligger knapt over 30 fps. Det fungerer ikke. Til sammenligning har jeg ingen problemer med spill som f.eks Overwatch, Hitman osv. Titanfall 2 har jeg ingen problemer med.

 

Noen tips som kan hjelpe på dette? Har forsøkt å følge noen guider for optimalisering uten at det hjalp nevneverdig. Har satt spillet til å bruke High performance i Windows, samt Nvidia til å kjøre i Prefer Maximum Power mode.

 

Har en noe eldre bærbar, Asus G750JH, med Geforce GTX 780M.

 

Stort kart med nokså mye objekter plassert rundt omkring og med 60 spillere blir det fort krevende for de fleste maskiner. GTX 780M begynner å vel å dra på årene? Jeg husker jeg kjøpte min GTX 780 GPU i 2013, så det er jo allerede 6 år siden.

Jeg har flere venner med nyere hardware som opplever å ha lavere FPS i Apex, virker som det er utbredt problem generelt.

De første gangene jeg testet spillet, så kræsjet det stadig vekk med Nvidias siste driver. Endte med at jeg måtte rulle tilbake, og da gikk det fint. Mulig at spillet ikke er fullstendig optimalt enda.

 

Teamwork er virkelig alfa omega i dette spillet! Skjønner kjapt at det blir et kort game om andre teammates løper for å finne andre å skyte.

 

Haha, absolutt. Verger meg nesten for å pinge fiender på avstand når jeg spiller med randoms. Fordi da begynner de på teamet mitt å skyte mot fiender så fort jeg pinger. De skyter selv uten siktemiddel, og da står de kanskje ett par hundre meter unna, så løper de i hver sin retning. Så dør en og en. Det skjer nesten hver gang.

Endret av Heradon
Lenke til kommentar

 Stort kart med nokså mye objekter plassert rundt omkring og med 60 spillere blir det fort krevende for de fleste maskiner. GTX 780M begynner å vel å dra på årene? Jeg husker jeg kjøpte min GTX 780 GPU i 2013, så det er jo allerede 6 år siden.

Jeg har flere venner med nyere hardware som opplever å ha lavere FPS i Apex, virker som det er utbredt problem generelt.

De første gangene jeg testet spillet, så kræsjet det stadig vekk med Nvidias siste driver. Endte med at jeg måtte rulle tilbake, og da gikk det fint. Mulig at spillet ikke er fullstendig optimalt enda.

 

 

Helt klart et gammelt kort, men samtidig klarer pc'en fint å dra f.eks Fortnite og PUBG helt greit (uten at jeg spiller noen av de). Så det er nok optimalisering som må på plass.

 

90% av spillene jeg spiller krever  svært lite av maskin, så foreløpig duger maskinen helt greit. Men man sikler jo alltids på noe nyere. :)

Lenke til kommentar

Jeg får ikke til å bytte fra standarden «toggle» til «hold» på aim. for the life of me ..

Av en eller annen grunn å så klarer jeg ikke å velge høyre museknapp på noen av kontrollene.

Så da får jeg heller ikke byttet aimen .. har vell en razor deathadder chroma mus, om jeg ikke tar helt feil

Lenke til kommentar

Spiller Pathfinder med Wingman og EVA-8 eller Peacekeeper. Spiller ekstremt oppsøkende (hva er poenget med å gjemme seg første 10 min før man blir aktiv?), og hører vi skudd kjører vi zip-line rett inn i hjertet av kampen. Derfor kjører vi stort sett close-range våpen hele gamet.

 

Sniping er det nesten null poeng i, da spillet har så høy agility at man klarer å komme seg bort fra sniperen og få heala opp uansett.

 

I tillegg til Pathfinder består squaden som regel av Bangalore og Bloodhound.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...