Gå til innhold

helbredende samfunns-struktur


carenevo

Anbefalte innlegg

det er innlysende at bevisstheten er med atom-struktur.

hvert vesen har universet rundt seg.

 

Dypt inne i universet er livet. Livet er en orbital inne i universet. Livet arver det værende fra universet.

En må være for å leve, men en må ikke være levende for å være. En stein har det værende til felles med det levende. Det levende er en sjelden variant av det værende. Livet er altså et energinivå inne i det værende.

Dypt inne i livet er mauren. Jeg prøver igjen, dypt inne i livet er fisken. et forsøk til, dypt inne i livet er mennesket. Mennesket har helhetens form. Helheten er nødvendigvis med samme form som delen, hvis der er orden.

Det som særpreger mennesket, er at dets fornuft består av begrepene, som er menneske-fornuften sine elementer. Disse begrepene så Platon på som de evige ideer og den primære virkelighet. Ideene er altså fornuftens elementer. Fornuften er et energinivå som fanger opp de fleste inntrykkene den individuelle bevisstheten trekker til seg. Hvert vesen streber mot å være en del av helheten. Forståelse er en viktig del av det hele.

Ja,ja. Hvis du ser at bevisstheten er strukturert som et atom, så kan det være at du ser at samfunnet kunne struktureres som et molekyl.

Gå til atomfysikken og øs derfra, og når atomfysikken er tom, så fyll den opp med innsikter fra psykologien.

Livet fortalte meg dette, mennesket er ett grunnstoff som kan plasseres(av fornuften) i en tabell. Se videre på dette, så kanskje livets gåte åpenbarer seg for deg.

 

da venter jeg i 500 år på at det etableres helbredende samfunns-strukturer.

Jeg har god tid.

Endret av carenevo
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke du forstår faren ved helbredelse. Det er nøyaktig dette herren ønsker at vi skal finne ut av. Når barna blir tatt til sengen og deretter helbredet, da har vi oppskriften på noe som kan foregå i det skjulte uten å bli oppdaget. :dremel:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...