Gå til innhold

TEST: Nokia 8.1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit å si at denne telefonen er helt sinnsykt glatt på baksiden.

Når den ligger flatt har den bare 3 kontaktpunkter med overflaten den ligger på, og når alle disse er av glass, så sklir telefonen veldig lett.

 

Legger jeg den på nattbordet (som ser ganske rett ut...), så sakte men sikkert sklir den bortover (og potensielt rett ned på gulvet).

 

Helt utrolig at de ikke har oppdaget og endret dette. For min del er jeg avhengig av case nå, for telefonen er rett og slett for glatt.

 

Jeg føler ikke at jeg hadde samme problem med 7.1, så det er litt skuffende syntes jeg.

 

Ellers er telefonen utrolig bra. Deilig skjerm, og utrolig fin pris.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Greit å si at denne telefonen er helt sinnsykt glatt på baksiden.

Når den ligger flatt har den bare 3 kontaktpunkter med overflaten den ligger på, og når alle disse er av glass, så sklir telefonen veldig lett.

 

Legger jeg den på nattbordet (som ser ganske rett ut...), så sakte men sikkert sklir den bortover (og potensielt rett ned på gulvet).

 

Helt utrolig at de ikke har oppdaget og endret dette. For min del er jeg avhengig av case nå, for telefonen er rett og slett for glatt.

 

Jeg føler ikke at jeg hadde samme problem med 7.1, så det er litt skuffende syntes jeg.

 

Ellers er telefonen utrolig bra. Deilig skjerm, og utrolig fin pris.

Slik er det med de fleste telefoner som har glass bak. Min Oneplus 6T er og såpeglatt og sklir av bord og sofa lett som bare det.

 

Løsningen er å kle på den ett skin. Koster mellom 90 til 150kr og da kan du velge mønster/farge selv på baksiden og.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kan vel hende det bare er meg, men klarer ikke å fatte hva som gjør det enklere eller bedre med disse sveipe greiene. Sunn fornuft og logikk tilsier at en enkel berøring på en av tre virtuelle knapper er mye enklere..og ja jeg har prøvd det på 3 forskjellige Android tlf og en iPhone på iPhone var det så ulogisk og dumt at jeg bare hadde lyst til å kaste den meget hardt i en murvegg ,men det er min far sin så det hadde han nok ikke satt pris på?...

Kanskje det ser kult ut?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...