Gå til innhold

Tesla - kaféen


bshagen

Anbefalte innlegg

4 minutes ago, Kahuna said:

Ser ikke at motorisert bakluke er nevnt heller. Derimot er den nye senterkonsollen greit synlig på bildene. :)

Usikker på om jeg liker den da, bortsett fra at overflaten er blank pianolakk er den gamle ganske fin.

Ja er kun pianolakken som er problemet med den gamle.

Nye får usb port i hanskerommet og da så harddisken blir låst inne. Kjekt så ikke den blir stjelt ved innbrudd.

Endret av Complexity
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

  

Kahuna skrev (5 minutter siden):

Ser ikke at motorisert bakluke er nevnt heller. Derimot er den nye senterkonsollen greit synlig på bildene. :)

Usikker på om jeg liker den da, bortsett fra at overflaten er blank pianolakk er den gamle ganske fin.

 

Elektrisk bakluke er nevnt på første siden helt øverst:
image.png.6f3cff995b9661428fe27ad0b4c88b28.png
 

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Den nye varianten skal vel også ha bedre støydemping.

Jeg lurer på om prisene vil gå videre pga. valuta ned eller om valuta er fullt ut tatt med i beregningen her. Satte de ikke ned prisene i USA?

Som tek.no påpeker så ser dette lite pent ut for ID.3 og Polestar 2... Det er ganske vilt hvor mye man får med en Model 3, sammenlignet med konkurrentene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
17 minutes ago, Kahuna said:

Det er de som leveres med kobolt-frie batterier?

Ikke sikkert de leverer med slike batteriet denne veien. Har vel noen ulemper så det antar jeg Tesla ville informert om isåfall.

Får vel bedre lakk da iallefall. I kina er det lov å bruke skikkelige kjemikalier i motsetning til California.

Edit: ser at det ryktes at SR utgaven kommer med koboltfrie batterier. Hmm.

Gir vel mening det. Trenger ikke hente ut like mye ytelse med bare en motor, og man får lengere rekkevidde. Winwin for SR+.

(Og man trenger vel ikke tenke på batteriet mere. Den tåler vel å lades til 100% og bli der)

Endret av Complexity
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Den luken ser nice ut, men den delen hvor man puttet telefonen ser litt jalla ut...

Ser forøvrig ut som vi får litt bedre effektivitet i neste oppdateringscreenshat.thumb.jpg.465e4dee4aae1fdf6f2bfbf98481bb29.jpg

Og er det noen som har disse lysa?

https://www.bilkomponenter.no/products/lumens-cs20-ekstralyspakke-til-tesla-model-3

Lumens CS20.
Liker prisen, og at ledbaren er kurvet. Men om lyset er dritt så kjøper jeg noe dyrere. Vanskelig å finne så mye info om dem på nett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Just now, CaZpeR said:

Etter å ha sett bilde med telefoner på plass så syns jeg det ser helt greit ut. Om det er sånn myk skinntrekk som i dørene så kan det se ganske så bra ut. 

 

Men der er altså kun trådløs lading nå?
Er fortsatt en del produsenter som ikke bryr seg om slikt som f.eks Oneplus og Sony..

Men kan jo alltids bruke en vanlig kabel og bare legge telefonen nedi der eller noe isåfall.

Lenke til kommentar
Complexity skrev (26 minutter siden):

Men der er altså kun trådløs lading nå?
Er fortsatt en del produsenter som ikke bryr seg om slikt som f.eks Oneplus og Sony..

Men kan jo alltids bruke en vanlig kabel og bare legge telefonen nedi der eller noe isåfall.

Ja. Trådløs lading er vel standard blitt. Også på Model X og S.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Complexity skrev (1 time siden):

Og er det noen som har disse lysa?

https://www.bilkomponenter.no/products/lumens-cs20-ekstralyspakke-til-tesla-model-3

Lumens CS20.
Liker prisen, og at ledbaren er kurvet. Men om lyset er dritt så kjøper jeg noe dyrere. Vanskelig å finne så mye info om dem på nett.

Lurer også på dette. Men hvor vanskelig er det å montere noe sånt? Tilbyr bilkomponenter montering evt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...