Gå til innhold

Tesla - kaféen


bshagen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
samco skrev (3 timer siden):

Må le litt inside evs har en artikkel i dag om modell 3 grus problemet ....

Så bor fyren slik til at han kjører flere kilometer på grusveier for å komme frem til huset han bor. Jeg tok av og renset min bakplate etter 20 000k da jeg var redd for dette, og det var snakk om minimalt i forholdt til hva det er på videoen. Så under normal kjøring på hovedsaklig asfalt er ikke dette et stort problem.

Endret av archongamer
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Monterte chrome delete fra Tesbros i dag.

Var veldig god kvalitet på folien og var enkelt å montere.
Speilet hadde 10 biter så det var litt pjesk. Skulle faktisk heller ønske at man demonterte speilet og la folie skikkelig istede for masse småbiter.
Men alt i alt veldig fornøyd.

09uuDY5.jpg

 

Setter har dobbelt opp med biter, så om en 4-5 år når det begynner å bli slitt kan jeg bytte det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
1 minute ago, KriZZ said:

Nice :D 

Hvor lang tid tok det?
Klarte du alle bitene uten en single fail?

Brukte vel rundt 6 timer, men jeg hadde satt av hele dagen så ble en del kaffepauser og slikt.

Ja klarte alle uten fail. Er ikke helt perfekt over alt da, passasjersiden er finere enn førersiden som jeg tok først. Lærer mens man jobber.

Men å legge slik folie er mye enklere enn man skulle tro. Kan ta den av å på så mye man vil bare man ikke presser hardt eller bruker varme før man er fornøyd.

Lenke til kommentar
Complexity skrev (12 timer siden):

Brukte vel rundt 6 timer, men jeg hadde satt av hele dagen så ble en del kaffepauser og slikt.

Ja klarte alle uten fail. Er ikke helt perfekt over alt da, passasjersiden er finere enn førersiden som jeg tok først. Lærer mens man jobber.

Men å legge slik folie er mye enklere enn man skulle tro. Kan ta den av å på så mye man vil bare man ikke presser hardt eller bruker varme før man er fornøyd.

Høres ikke ikke så gærent ut.

Kanskje gjøre dette på samboeren sin da :D 

Lenke til kommentar
48 minutes ago, KriZZ said:

Høres ikke ikke så gærent ut.

Kanskje gjøre dette på samboeren sin da :D 

Er det greit å foliere folk og nå da?

Uansett; foliering tror jeg er litt sånn at man veldig raskt lærer seg noen enkle teknikker og grep som fungerer - og se gjerne litt på YouTube i forkant.

Lenke til kommentar
Skavold skrev (1 time siden):

Er det greit å foliere folk og nå da?

Uansett; foliering tror jeg er litt sånn at man veldig raskt lærer seg noen enkle teknikker og grep som fungerer - og se gjerne litt på YouTube i forkant.


Kanskje henne skulle hatt en runde med folie også?

Hun har faktisk lyst til å gjøre det selv, blir ikke min oppgave ? 

Lenke til kommentar
bshagen skrev (21 minutter siden):

Tror jeg bytter til Y når den kommer. Model 3 er fin bil å ha i hverdagen, men luka bak er for liten hvis man skal dykke aktivt. Skulle ønske Model 3 var hatchback :(

Samme her, mest pga det er litt kronglete med barnevogn. Dog kommer det an på om jeg får innpass til ny P? ellers beholder jeg model 3 en stund til ? evt model S om den blir fullstendig oppgradert før y kommer.

Endret av Salvesen.
Lenke til kommentar
Complexity skrev (31 minutter siden):

Er bare ett hull bak i Model 3 for å ha vann i. Er to hull bak i Model Y. Kansje mere egnet til dykking da.

Neida men luken i Model 3 er litt liten ja.

Er det lenge til Model Y kommer hit tro? 

Ser ut til at G4 popper opp i rekordfart, så blir ikke overrasket om de første leveringene her i landet er tidlig sommer neste år :) 

Blir å bytte ut en av 3erne med en German Y når den tid kommer pga bedre plass.

Lenke til kommentar
Complexity skrev (6 minutter siden):

Hmm.. vil ikke kvitte meg med Model 3en på enda noen år jeg. Alt for glad i den..

Men finnes vel godt sammenleggbare barnevogner i dag? Fikk en sammenleggbar rullestol inni der engang uten problemer.

Siden dama begynner å bli tjukk må jeg vel vente litt med planene om større subwoofer iallefall..

Finn brønn for extra sub bak i 3 da ?

Lenke til kommentar

Karrosseriformen legger noen føringer på bruken ja. Hadde en Passat stasjonsvogn før og vi fikk fylt den og takboksen da ungene var mindre. ?

Enten skaffer man seg bil med nok plass eller så begrenser du tingene du har med. Du får relativt kompakte både barneseter og vogner. Også takboks da. Det er kanskje ikke så bra ut men det er sabla praktisk.

Lenke til kommentar
3 minutes ago, Kahuna said:

Karrosseriformen legger noen føringer på bruken ja. Hadde en Passat stasjonsvogn før og vi fikk fylt den og takboksen da ungene var mindre. ?

Enten skaffer man seg bil med nok plass eller så begrenser du tingene du har med. Du får relativt kompakte både barneseter og vogner. Også takboks da. Det er kanskje ikke så bra ut men det er sabla praktisk.

Satser på å begrense tingene. Eller så får det bli to biler på gården ?

Er litt skeptisk til takboks montert på glasstaket, ser for meg at det er lett å skade det med måten det må festes på? Må vel presses mellom glasset der?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...