Gå til innhold

Bigfoot i norge ?


Storefot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Tror ikke det er Bigfoot i Norge. Den er bare observert i Nord Amerika, og Yeti er en lignende skapning som er observert i Himalaya. Det var nettopp en Indisk hæravdeling som oppdaget spor avYeti.

Hulder har jeg også hørt folk har sett. Har ikke sett noen sånn selv, men er nesten sikker på at de finnes.

Lenke til kommentar

Vi stakk til månen lenge før vi engang hadde fått tatt bilde av den gigantiske blekkspruten - mener det først skjedde i 2005 faktisk?

Så det at det finnes ting vi har null peiling om som skjuler seg i skogsområder rundt om i verden er garantert. Det å tro noe annet blir ærlig talt litt for søkt for meg, også ganske arrogant, vi har utforsket verdensrommet mer enn vi har utforsket våre dypeste hav liksom. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er det jo en vesentlig forskjell å kunne gjemme seg på dypet i mørket i forhold til en skog eller på et fjell da.

Hvorfor sier du det? Er masse skogs og fjellområder rundt om i verden hvor det er nesten, eller ingen folk som bor eller oppholder seg. Hvorfor er det da så far fetched? Fordi vi mener at vi har utforsket området godt nok? Hysterisk morsomt!

Lenke til kommentar

Det har vær stammer i Amazonas som ikke er oppdaget før vår tid. Siste i 2016. Og når vi snakker om Amazon, så skal det finnes Amazoner, altså fysisk store kvinner som styrer en stamme og har noen ganger fanget menn som har forsøkt å oppsøke de. Husker ikke hvor det var, et sted sørover. Har lest om de. 

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Storefot skrev (På 9.2.2019 den 1.46):

Hei , bare lurte på om noen vet om det er folk som har sett bigfoot her i norge ?

 

eller kansje det finnes andre navn på den her til lands... ikke vet jeg 

 

noen som har peiling ? :)

Ganske sikker på at de finnes, har nylig, kanskje for 2 år siden blitt veldig interresert i emnet. Sett mange videoer, hørt historier på YouTube osv.. Snakket med en kar som bor i USA som er en slags ekspert på det emnet og han sier at det er garantert her i Norge og. Spesielt siden vi har så mange skoger her. Har også hørt historier i Europa om folk som har sett dem. Trenger ikke gå lenegr for å bevise at de finnes enn å se Patterson-Gimlin filmen.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

En kan jo gå i tett og øde skog gjennom mange land her oppe i nord, uten snev av folk, så det burde være mulig at de holder til her også. Tror vel heller at det finnes mange mennesker som kan kalles for storfotinger i landet. Jeg kjenner en med str. 52 i sko og det er noen seriøst respektinngytende flytebrygger. Noen som vet om større føtter i omgivelsene sine? :) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Hei!

Jeg regner med at det er mye Bigfoot i Norge også, og personlig så tar jeg det som et fakta at de eksiterer. Vi oppdaget ikke Gorilla’en for sent på 1800 tallet. Den delete landmassen med Russland og kontinental Europa, hvor det har vært massevis av “sightings”, video, bilder osv, gjør det fullt mulig at de er i Norge også. Det har til og med vært endel “sightings” i Storbrittania.

Men, nå skal jeg skifte kurs littegranne sydover..

Det mange sikkert ikke vet er at Australia, hvor jeg har bodd siden 1988, har tusenvis av “sightings” og diverse spor, bilder, video osv. To av mine nære venner har hatt skremmende opplevelser mens de har vært på camping “in the bush”, og mange venner av venner har hatt opplevelser.

De Australske urinnfødte har “the Yowie” som en veletablert kultur figur. Deres “dreamtime” historier fra tusenvis av år siden involverer ”The Hairy Men of the Bush”Yowies og innfødte, og de første rapportene fra de engelske “convicts & settlers” begynnte å strømme inn etterhvert som de hakket seg vei gjennom bushen. Rapprtene nevner nå massevis av treff og sightings helt inn på de utliggende bydelene av hver eneste store by her nede, som grenser til Bushen.  Det er akseptert at Gigantopithecus (en art som ble identifisert via fossil funn og er nå stort sett godtatt som det mulige opphavet av det vi idag kaller Bigfoot, Sasquatch, Yeti, Yowie osv osv ) var vel utbredt igjennom Asia og krysset landbroen inn til Gondwanaland, som ble kontinentet Australia. Massevis av “sightings” i New Guinea, Indonesia, Vietnam, Kina, Russland.

For de som er interresserte, her er et par links.. Hoved organisajonen i Australia, Australian Yowie Research, har over 1000 rapporterte sightings og massevis av kjempe spennende historier på sin side, Yowiehunters. De driver ikke jakt på Yowie’s (man må nok ha bazooka til det!!), men derimot “jakter” pã historier, fakta, bevis osv.

Ta en titt hvis du er interressert..

https://www.yowiehunters.com.au/

Denne siste er til et kart som viser mange av de stedene hvor “sightings” har vært.. Klikker du på hvert ikon, sã leder det til historien bak hver “sighting” 

https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1fSx6Yry7FmM34i3ddxlMEeCfy_k&hl=en_US&ll=-27.32268454772133%2C133.71616895885842&z=4

Takk for meg!!

H

 

Endret av ElectroMan
Forgot some text in original draft.
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...