Gå til innhold

Vurderer Asus Rog Strix Hero II med RTX


Anbefalte innlegg

Jeg har sett på Asus Rog Strix Hero II med RTX 2060 eller 2070, og undres litt over at modellen med 2060 også har 1TB harddisk mens den med 2070 kun har SSD.

 

Komplett kunne ikke svare på om det er mulig å sette inn en harddisk i utgaven med 2070 og ba meg sjekke med Asus. Uka har gått og jeg venter enda på svar fra dem.

 

Jeg har sjekket forumet hos Asus og supportsidene, i manual, men det er særdeles lite å finne om dette. Manualen viser ikke en gang hvordan man åpner bakdekselet for å oppgradere RAM...!

 

 

Om noen har kjøpt og fått levert allerede, eller vet hvor jeg kan finne info på dette hadde det vært til stor hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk! Ser med andre ord ut til at man kan sette inn en 2.5" da.. Meget interessant.

 

I mens jeg ventet på svar her (hadde ikke forventet å få svar så kjapt!) kontaktet jeg chat i en annen nettbutikk og spurte om bytte av SSD/HDD og evt. ram om man vil oppgradere kapsiteten.

Da ble jeg fortalt at garantien bortfaller når jeg åpner bakdekselet, og at det må gjøres at autorisert reperatør..  :hrm: 

 

Er det vanlig praksis med laptoper? Det vil jo gi merkostnader utover det materielle. Og det virker jo helt brutalt bare for å f.eks. sette inn mer RAM og utnytte kapasiteten enda bedre.

Endret av OlaHaldor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...