Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun jeg dater er fortsatt på tinder


Anbefalte innlegg

Ble kjent med ei jente over Tinder. Vi har møttes et par ganger, og har planer om å møtes igjen.

 

Det jeg reagerer på er at hun sender screenshots av Tinder og skriver til meg (ironisk): "Han der var kjempekjekk haha". Dette er screenshots hun tok etter at vi begynte å date, og ikke noe hun hadde lagret på telefonen fra før.

 

Mulig jeg overreagerer, men jeg er da redd for at hun dater meg til det dukker opp noe bedre. 

Jeg personlig slettet Tinder ettersom jeg ikke ser behovet for å være aktiv der når jeg dater ei. Å ha appen fordi man har glemt å slette den er ên ting, men hun viser jo tydelig at hun er aktiv der. Jeg kunne i hvertfall aldri ha sendt screenshots av dating-apper til ei jeg dater, det blir bare helt feil.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som hu har ei knekt antenne eller den ble aldri montert skikkelig.

 

Enten skjønner hun ikke at det er respektløs oppførsel både ovenfor deg og de andre eller så bryr hun seg ikke nok til å ta det hensynet.

 

 

Det sagt så er jeg nok noe eldre enn dette kvinnfolket - ikke mange på min alder i min krets som bruker tinder, så på hennes alder er kanskje tinder mer å se på som facebook ihht hvor seriøst man tar det.

 

Min forståelse på tinder er da også at tinder er en knulleapp hvor man søker folk på et overfladisk nivå og ikke nødvendigvis forventer å treffe den store kjærligheten. Kuk og fitte er vel mer hva man ser etter der?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Dette burde nok være et signal på at hun ikke helt respekterer deg. 

 

Du bør ihvertfall forklare at dette ikke er noe du synes er gøy, og at du faktisk ønsker et seriøst forhold. Dog er Tinder ikke alltid stedet du vil møte folk som er seriøse, fordi de muligens ikke er det. 

Lenke til kommentar

Jeg ville hørt på magefølelsen min, hvis jeg var deg. Også tenker jeg (og mener personlig) at det er lurt å være sammen med noen som har samme holdninger og verdier rundt dating og forhold.

 

Du sier du aldri ville gjort det mens du datet noen? Hvorfor gidde å bruke tid på noen som helt klart ikke deler de tankene. Av erfaring blir det ofte skjevheter, hvis det er to ulike dating/forholds-verdier.

Lenke til kommentar

Man finner damer på Tinder som er ute etter noe seriøst. Men min oppfatning er at de ofte er super-kresne, eller veeldig desperate.

 

Inntil dere har funnet ut at dere vil bli eksklusive, er det ikke noe varseltegn at hun enda sviper. Men at hun sender screenshots av samtaler?  :hmm: Jeg tenkte på friendzone med en gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ble kjent med ei jente over Tinder. Vi har møttes et par ganger, og har planer om å møtes igjen.

 

Det jeg reagerer på er at hun sender screenshots av Tinder og skriver til meg (ironisk): "Han der var kjempekjekk haha". Dette er screenshots hun tok etter at vi begynte å date, og ikke noe hun hadde lagret på telefonen fra før.

 

Mulig jeg overreagerer, men jeg er da redd for at hun dater meg til det dukker opp noe bedre. 

Jeg personlig slettet Tinder ettersom jeg ikke ser behovet for å være aktiv der når jeg dater ei. Å ha appen fordi man har glemt å slette den er ên ting, men hun viser jo tydelig at hun er aktiv der. Jeg kunne i hvertfall aldri ha sendt screenshots av dating-apper til ei jeg dater, det blir bare helt feil.

Dere har møttes et par ganger og du begynner å syte over manglende sletting av Tinder?

 

Jesus...

 

Det å vise frem andre på Tinder er jo hakket verre da, men kanskje hun bare ikke tar det så jævla seriøst som deg!

Endret av hekomo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hadde vertfall ikke tatt noen som helst dame fra Tinder seriøst. Jeg synes slike sjekketjenester i beste fall er utrolig harry. Ett sted for kåte mannfolk, desperate blondiner samt en og annen seriøs jente/mann som blir skuffet. Noe denne tråden beviser.

 

Så sant Tinder ikke har endret seg siden jeg brukte det (men det samme ble sagt den gang), så er jeg totalt uenig. Men fra et kvinnes perspektiv er det kanskje annerledes.

 

Det er en svært lav terskel for å bruke Tinder, så det er stort sett normale mennesker som bruker det, men man har naturligvis hele spekteret representert der også.

 

Og hvorfor er det harry? Det er jo bare en måte å koble mennesker på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så sant Tinder ikke har endret seg siden jeg brukte det (men det samme ble sagt den gang), så er jeg totalt uenig. Men fra et kvinnes perspektiv er det kanskje annerledes.

 

Det er en svært lav terskel for å bruke Tinder, så det er stort sett normale mennesker som bruker det, men man har naturligvis hele spekteret representert der også.

 

Og hvorfor er det harry? Det er jo bare en måte å koble mennesker på.

Det er harry fordi det finnes slike tjenester over alt. Selvsagt er det ene mye bedre enn det andre. Det koster vel penger også?

 

Altså er det tydelig at det er penger å tjene på de som lager disse tjenestene. Det koster meg (etter en nylig sjekk) 175 kroner pr.mnd. Å være med på Tinder bølgen. Den dagen jeg må betale et abonnement for å treffe den rette så er det ikke håp.

 

At Tinder kan være en god måte for de som sliter med lav selvtillitt og komme i kontakt med andre på en litt mer anonym måte har jeg litt tro på, men for meg som ikke er spesielt lysky så virker Tinder litt søkt. Ei voksen dame som sitter og klikker rundt på tinder i desperat forsøk på og bli verdsatt av andre er ei dame som vertfall ikke jeg er på utkikk etter.

 

Men det er slik JEG ser Tinder. At andre bruker tinder blåser jeg en lang en i. Jeg er lykkelig gift i det tolvte året. Men jeg hører jo stadig lumske ting om diverse sjekketjenester. Dessuten får jeg mail hver dag fra utlandet fra tailandske damer som gjerne vil gifte seg med meg, så jeg er nok dekket hvis det skulle skjære seg.

Lenke til kommentar

Bare møttes et par ganger? Har dere ikke snakket om det eller erklært dere for å være et par kan hun gjøre hva hun vil. At du velger å slette tinder etter et par dates er ikke hennes problem, det er heller ikke noe du kan bruke som argument for at hun også skal slette.

 

Eneste jeg synes er litt upassende ut fra hva du beskriver i den første posten er at hun sender deg screenshot av andre menn, det kan man holde seg for god til. Hørtes mer ut som om du blir behandlet som en venninne og ikke en hun dater, men det gir egentlig mening om du har slettet mulighetene dine for å møte andre allerede.

 

Bli mindre tøffel og mer mann.

Lenke til kommentar

Det er harry fordi det finnes slike tjenester over alt. Selvsagt er det ene mye bedre enn det andre. Det koster vel penger også?

 

Sist jeg brukte det var det gratis, men de hadde innført en limit med X antall søk per dag og mulighet for ubegrenset bruk ved betaling. Fair enough.

 

Men det er slik JEG ser Tinder. At andre bruker tinder blåser jeg en lang en i. Jeg er lykkelig gift i det tolvte året. Men jeg hører jo stadig lumske ting om diverse sjekketjenester. Dessuten får jeg mail hver dag fra utlandet fra tailandske damer som gjerne vil gifte seg med meg, så jeg er nok dekket hvis det skulle skjære seg.

 

 

Ja, og du har en svært begrenset måte å se det på. Når du er lykkelig gift på tolvte året så tipper jeg du er langt utenfor målgruppen.

 

Poenget mitt er at karakteristikken din av folk som bruker Tinder er upresis og helt feil (desperate blondiner og kåte mannfolk). Det er nok nok mye større sjanse for å finne sære mennesker innen tradisjonell nettdating ettersom det innebærer å faktisk betale og lage en profil.

Endret av DukeRichelieu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...