Gå til innhold

Rykte: Nintendo Switch Mini skal slippes i midten av 2019


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm, en Switch Mini er ikke av interesse for meg da jeg syntes størrelsen egentlig er perfekt, men har lenge ønsket meg en Switch "Light", dvs f.eks uten dock til en rimeligere pris. Har lyst på en Switch, men kommer sikkert aldri til å bruke den noe særlig på TVen, kun til portabelt bruk. Så en dock kunne med fordel ha vært tilleggsutstyr for min del.

 

Savner også muligheten til å ha enkelte nettbrettfunksjoner som browser og f.eks spotify/netflix, evt. å kunne dumpe foto på den under reise og sånne praktiske småting. Orker ikke Switch + nettbrett eller laptop for mindre praktiske oppgaver som er uegnet på en mobil mye pga batteri og skjermstørrelse.

Lenke til kommentar

Sweet. Har ønsket meg en Mini switch fra første øyeblikk jeg testet å spille håndholdt på switchn. Syns den er noe tung og iforhold til en standard kontroller så er den for brei for meg å holde.

 

Om en mini switch vil være mer på størrelsen av en PS Vita med rundt samme vekt som vita så vil den være mye mer interessant for meg som en håndhold.

Lenke til kommentar

Mini virker litt rart, en xl hadde vel vært mere i Nintendo stil?

Noe kraftigere hardware hadde også vært å foretrekke.

Hardware i nåværende Switch er underklokka ganske mye. Dette har nok mest med batteritid å gjøre. Men jeg skjønner ikke hvorfor den ikke er kraftigere i dockingmodus.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

håper de lager en ny Wii U som fungerer som en Switch og samtidig har kraften til en stasjonær konsoll

 

eksempel er at man kunne lagd den sånn som sony og psvita og at enkelte spill kunne tas med i den bærbare konsollen og kjøres i reduced modus

 

eksempel: jeg tviler på at GTA 3 og San andreas ikke kan kjøre på switch når fortnite kjører helt fint og pcen min klarer så vidt å kjøre fortnite men gta 3/SA går helt uten problemer. og NEI JEG HAR IKKKE en jævla 4k skjerm, har en gammel skraphaug og en VGA skjerm med sånn blå skrukabel så der har du kanskje løsningen. Drit i kvalitet, har egentlig ikke brydd meg med å ha høy oppløsning, viktigere med høy fps etter min mening

 

 

og jeg returnerte switchen etter å ha chargebacket nintendo shoppen. De i support var megafrekk og blånektet å refundere kjøpene .... enda det blir mer drit for de med chagebacks

de sa at om eg tok chargeback ville de bannlyse konsollen for alltid, noe jeg sa "for the fucking final time, i have R E T U R N E D the console, so just fucking ban me right now, its serial number is XXXXXXXXXX" ) de har nå bannet konsollen synd for elkjøp for det er ikke mitt problem

 

men anyway, jeg bruker bare wii u nå for tiden den har omtrent de spillene jeg bryr meg om, og jeg bryr meg ikke om å spille på bussen eller lignende, har stor nok mobil som det er og spill

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...