Gå til innhold

Gratis Titanfall-sidesprang skal etter sigende lanseres på mandag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Titanfall 2, som er ganske dødt allerede, gir ut litt gratismateriale.

 

Lukter desperasjon.

Det er en veldig rar form for desperasjon. Hvordan du og de andre haterne her inne klarer å snu også dette til noe negativt er sjukt, men ikke overraskende.

 

Hva er minuset med dette liksom? Noen av dere som spiller Titanfall? Trodde ikke det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Minuset er at de feilet totalt med lanseringen av Titanfall 2, og spillet var dermed mer eller mindre dødt før det i det hele tatt kom. Så hvorfor slippe et nytt spill i all hemmelighet? I stedet burde de ha slått på stortromma og vist oss at de faktisk vil at dette skal lykkes. Å gi ut spill i all hemmelighet er aldri en god ide. Men for all del, selve spillet kan jo bli bra. Hvis noen får med seg at det faktisk eksisterer.

Lenke til kommentar

Titanfall 2, som er ganske dødt allerede, gir ut litt gratismateriale.

 

Det er en veldig rar form for desperasjon. Hvordan du og de andre haterne her inne klarer å snu også dette til noe negativt er sjukt, men ikke overraskende.

Hva er minuset med dette liksom? Noen av dere som spiller Titanfall? Trodde ikke det.

En AAA utvikler hopper på en fad og gir ut et Free to play spill med loot bokser.

Hva er det som ikke lukter desperasjon av det?

De jobber for EA og dette er sikkert deres siste forsøk på å lage en stor suksess ellers kommer EA bøddelen og kapper av de hode.

 

Har ikke noe med hat å gjøre, syns første Ttitan Fall var helt ok.

 

Kan godt hende spillet blir ok, det er like store sjanser for at et titan fall BR blir bra som et COD BR eller Battlefield BR blir bra.

 

Men det lukter desperasjon like vel.

Endret av Gunfreak
Lenke til kommentar

så til alle som klager på at Respawn er desperate og at de prøver å gjenopplive noe dødt og annet:

 

for det første, hva er så galt med at de skjulte spillet? de hadde nok sine grunner. Klart, det kunne vært fint å vite at de lagde et spill, men i min mening så er å holde det hemmelig mer spennende, som kan tiltrekke interesse.

hva så om titanfall faila? det var et fantastisk spill (i min og andres meninger som har spilt det) det betyr ikke at dette spillet ikke kan være bra

 

hva er så desperat med å lage et free to play spill? dette er nok for å bevise hva Repsawn kan klare, og sikkert for å hype folk opp til titanfall 3, det var det første inntrykket jeg fikk

 

og sist, hva er så galt med micro transactions? alle spill har dem. det eneste titanfall 2 tok penger på var skins, ikke noe pay 2 win. Fortnite har akkurat det samme. Lootboxer er det ingenting galt med, fordi de gir bare skins, hva er problemet da??? Respawn har kontroll over hva de lager, det var en del av avtalen de inngikk med EA

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lager ikke Respawn en star wars tittel også? 

 

Titanfall 2 hadde en veldig ålreit SP. MP var gøy nok men falt i skyggen av andre spill. 

 

Trur det kan bli ganske fett, kommer nok til å gi det en sjanse hvert fall. Mtp på hvor mye hate og negativ presse alt det står EA på om dagen få så kanskje det er like greit at spillet kommer smygende i hemmelighet. sjansene er muligens større for at folk prøver selv og gjør seg opp en mening. Det er tross alt gratis. 

Lenke til kommentar

Er jo litt negativt for dem da. De prøver jo desperat å cashe inn på BR sjangeren, men er ikke det ganske sent nå? Selv om de har bra gunplay.

Hvordan skal de få folk vekk fra Fortnite og PUBG for å spille dette?

Og CoD Blackout, men de har vel ikke like mange spillere.

 

Jeg synes det er fint å ha litt å velge mellom, men jeg tviler litt på at det kommer til å bli en stor suksess.

 

Battlefield skal jo ha sin egen type også, gledet meg litt, men nå føler jeg at det ikke er så mye å hype over.

 

Er jo litt negativt for dem da. De prøver jo desperat å cashe inn på BR sjangeren, men er ikke det ganske sent nå? Selv om de har bra gunplay.

Hvordan skal de få folk vekk fra Fortnite og PUBG for å spille dette?

Og CoD Blackout, men de har vel ikke like mange spillere.

 

Jeg synes det er fint å ha litt å velge mellom, men jeg tviler litt på at det kommer til å bli en stor suksess.

 

Battlefield skal jo ha sin egen type også, gledet meg litt, men nå føler jeg at det ikke er så mye å hype over.

 

Legger også til, selv om det er Free to Play, det er jo ingame betalinger de vil cashe ut på.

 

 

Endret av Omnia vincit amor
Lenke til kommentar

Er jo litt negativt for dem da. De prøver jo desperat å cashe inn på BR sjangeren, men er ikke det ganske sent nå? Selv om de har bra gunplay.

Hvordan skal de få folk vekk fra Fortnite og PUBG for å spille dette?

Og CoD Blackout, men de har vel ikke like mange spillere.

 

Jeg synes det er fint å ha litt å velge mellom, men jeg tviler litt på at det kommer til å bli en stor suksess.

 

Battlefield skal jo ha sin egen type også, gledet meg litt, men nå føler jeg at det ikke er så mye å hype over.

Mulig noe sent, men sjangeren er jo fortsatt ekstrem populær. 

 

Blir spekulering fra min side, men jeg antar de bruker så mye de kan fra titanfall 2. våpen, animasjoner, textures etc. etc. etc. så det er ikke sikkert utviklingskostnadene er i nærheten av en normal tittel som de skulle laget fra scratch. 

 

Med andre ord så trenger de kanskje heller ikke allverden med spillere for å gå i pluss. Godt mulig de er fornøyd om de får lurka til seg en liten bit av kaka :) 

Lenke til kommentar

så til alle som klager på at Respawn er desperate og at de prøver å gjenopplive noe dødt og annet:

for det første, hva er så galt med at de skjulte spillet? de hadde nok sine grunner. Klart, det kunne vært fint å vite at de lagde et spill, men i min mening så er å holde det hemmelig mer spennende, som kan tiltrekke interesse.

hva så om titanfall faila? det var et fantastisk spill (i min og andres meninger som har spilt det) det betyr ikke at dette spillet ikke kan være bra

hva er så desperat med å lage et free to play spill? dette er nok for å bevise hva Repsawn kan klare, og sikkert for å hype folk opp til titanfall 3, det var det første inntrykket jeg fikk

og sist, hva er så galt med micro transactions? alle spill har dem. det eneste titanfall 2 tok penger på var skins, ikke noe pay 2 win. Fortnite har akkurat det samme. Lootboxer er det ingenting galt med, fordi de gir bare skins, hva er problemet da??? Respawn har kontroll over hva de lager, det var en del av avtalen de inngikk med EA

Jeg klager ikke på at de er desperate, jeg sier det virker desperat.

Det er vel klart at free to play er lavere prestisje enn fullpris AAA, om det inntrykket er fortjent eller ikke er en annen sak. Men titan fall spillene skulle konkurrere med COD og BF seriene de skulle være store begivenheter hver gang det kom ut.

Men takket være EA sin inkompetens ble det ikke slik.

Så nå gir respawn ut et F2P spill. Det er som at Tom Hans ble nedgradert fra Oscar vinnende skuespiller til å spille i lokal TV i Arizona.

 

Om det er respawn selv som ville dette, eller deres overherrer EA vet jeg ikke.

 

Men igjen bare fordi det er gjort i det som virker som desperasjon betyr ikke at det ikke kan bli bra.

Desperate forsøk har ledet til mye bra i verden.

Om det blir bra eller ikke vet ingen enda. Men som jeg skrev. Titanfall har ikke godt grunnlag som BF eller COD.

 

Jeg har ikke noe problemer med microtransaksjoner i F2P spill så lenge de ikke negavit påvirker gameplay.

Men at de skal ha lootbokser (når nesten alle andre velger bort dette pga dårlig PR og div statlige oversyn som puster ned nakken deres.) Virker det enda mer desperat at de har det med i spillet sitt.

Det virker som de prøver alt for at eieren deres EA skal få de penga de forventer.

 

Selv håper jeg spiller blir en suksess da respawn ikke fortjener å bli avlivet av EA. Og jeg håper de dropper lootbokser.

Endret av Gunfreak
Lenke til kommentar

 

så til alle som klager på at Respawn er desperate og at de prøver å gjenopplive noe dødt og annet:

for det første, hva er så galt med at de skjulte spillet? de hadde nok sine grunner. Klart, det kunne vært fint å vite at de lagde et spill, men i min mening så er å holde det hemmelig mer spennende, som kan tiltrekke interesse.

hva så om titanfall faila? det var et fantastisk spill (i min og andres meninger som har spilt det) det betyr ikke at dette spillet ikke kan være bra

hva er så desperat med å lage et free to play spill? dette er nok for å bevise hva Repsawn kan klare, og sikkert for å hype folk opp til titanfall 3, det var det første inntrykket jeg fikk

og sist, hva er så galt med micro transactions? alle spill har dem. det eneste titanfall 2 tok penger på var skins, ikke noe pay 2 win. Fortnite har akkurat det samme. Lootboxer er det ingenting galt med, fordi de gir bare skins, hva er problemet da??? Respawn har kontroll over hva de lager, det var en del av avtalen de inngikk med EA

Jeg klager ikke på at de er desperate, jeg sier det virker desperat.

Det er vel klart at free to play er lavere prestisje enn fullpris AAA, om det inntrykket er fortjent eller ikke er en annen sak. Men titan fall spillene skulle konkurrere med COD og BF seriene de skulle være store begivenheter hver gang det kom ut.

Men takket være EA sin inkompetens ble det ikke slik.

Så nå gir respawn ut et F2P spill. Det er som at Tom Hans ble nedgradert fra Oscar vinnende skuespiller til å spille i lokal TV i Arizona.

 

Om det er respawn selv som ville dette, eller deres overherrer EA vet jeg ikke.

 

Men igjen bare fordi det er gjort i det som virker som desperasjon betyr ikke at det ikke kan bli bra.

Desperate forsøk har ledet til mye bra i verden.

Om det blir bra eller ikke vet ingen enda. Men som jeg skrev. Titanfall har ikke godt grunnlag som BF eller COD.

 

Jeg har ikke noe problemer med microtransaksjoner i F2P spill så lenge de ikke negavit påvirker gameplay.

Men at de skal ha lootbokser (når nesten alle andre velger bort dette pga dårlig PR og div statlige oversyn som puster ned nakken deres.) Virker det enda mer desperat at de har det med i spillet sitt.

Det virker som de prøver alt for at eieren deres EA skal få de penga de forventer.

 

Selv håper jeg spiller blir en suksess da respawn ikke fortjener å bli avlivet av EA. Og jeg håper de dropper lootbokser.

jeg ser hva du mener, men Repsawn fra min side har ikke prøvd på noe annet enn å få til et spill som kan prøve å øke reputasjonen/hypen for senere spill.

tror ikke de bare bestemte seg for å gi det ut gratis, men en strategi. Jeg vet at EA og sont er ille, men Repsawn har full kontroll på spillene de lager selv, ikke noe innblanding av EA, dette var en del av kontrakten dems.

Lenke til kommentar

jeg ser hva du mener, men Repsawn fra min side har ikke prøvd på noe annet enn å få til et spill som kan prøve å øke reputasjonen/hypen for senere spill.

tror ikke de bare bestemte seg for å gi det ut gratis, men en strategi. Jeg vet at EA og sont er ille, men Repsawn har full kontroll på spillene de lager selv, ikke noe innblanding av EA, dette var en del av kontrakten dems.

Ja, det er en en helt godkjent teori at de gir ut dette laget på ferdige assests fra TF2 Og dette er noe de har snekra samme "over helga"

Man kan jo håpe det er tilfellet.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...