Gå til innhold

KORTTEST: Jabra Move Style


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg brukte Javra Move i godt over 1000 timer i fjor, og de er helt topp. De når ikke opp til Sennheiter Momentum Wireless 2 som jeg bruker til spill og film, men utenfor hjemmet hører jeg nesten utelukkende på podcast, og til det er de perfekt. Det eneste jeg savner er bedre batteri, så om paret jeg har ryker blir det kjøp av Jabra Move Style.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var fornøyd med move å.. men plutselig sluttet venstre siden å fungere med Bluetooth kobling, virker kun kablet :(

Skjedde med mitt også.

Men etter en re-set, så funker alt igjen.

 

1. Turn on your Jabra Move Wireless

 

2. Simultaneously press and hold for 5 seconds, both Multi-function button and Volume up until 2 brief sound prompts are played in the headset

 

3. The Jabra Move wireless is now reset and is ready for pairing
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har du virkelig det? Elkjøp avviser iallfall min reklamasjon på headset med at det er kun 2 år reklamasjon på headsett. Ps4 fikk jeg derimot lett på 5 år på samme butikk.

Man bør så absolutt forvente at et sett med hodetelefoner skal vare lengre enn to år, og da er det fem års reklamasjonsrett som gjelder. Elkjøp har ofte sine egne meninger angående reklamasjon på produkter.

Lenke til kommentar

Skulle gjerne sett en test på headset som er velegnet til langvarige Skype-møter. Orker ikke sitte med tette klamper over ørene i timevis, og trenger en god mic. på bom foran munnen så andre kan forstå hva jeg sier. Har prøvd endel med mic i øre-koppen, men det er ikke særlig populært i andre enden av linken. Trenger ikke være lineær fra 50 Hz - 20 KHz og tilfredstille HiFi freakenes krav til balanse i lydbildet, men snarere gjøre det komfortabelt å tilbringe arbeidsdagen med timelange nett-møter.

Lenke til kommentar

 

Skjedde med mitt også.

Men etter en re-set, så funker alt igjen.

 

1. Turn on your Jabra Move Wireless

 

2. Simultaneously press and hold for 5 seconds, both Multi-function button and Volume up until 2 brief sound prompts are played in the headset

 

3. The Jabra Move wireless is now reset and is ready for pairing

Funket dessverre ikke :( funker kun på R siden uten 3.5mm

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Man bør så absolutt forvente at et sett med hodetelefoner skal vare lengre enn to år, og da er det fem års reklamasjonsrett som gjelder. Elkjøp har ofte sine egne meninger angående reklamasjon på produkter.

 

Tror nok en hodetelefon til 595,- regnes som småelektronikk, og da er det to års reklamasjon som er regelen. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...