Gå til innhold

Vanskelig å få jobb som aktuar, data Scientist eller quant?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Det er nok såpass få med statestikkutdanning her i landet at karakterane nok har mindre betydning, det er nok vanskeleg nok for ein arbeidsgiver å finne ein søkar med fullført statsistikkutdannning om ein ikkje skal finne ein med gode karakterar i tillegg.

 

Det er av den grunn heller ikkje så mange reindyrka statistikkstillingar å finne, men du kan også jobbe i andre stillingar som er innom statistikk, særleg i større fagmiljø.

 

 

Personleg så ville eg vurdert å ta master i eit anna fag enn statistikk, rett og slett for å skaffe meg større kompetansebredde og på den måten ha meir jobbmuligheiter. Master i statistikk er nok kanskje litt vell spissa i forhold til jobbmarkedet akkurat no.

Lenke til kommentar

Det er nok såpass få med statestikkutdanning her i landet at karakterane nok har mindre betydning, det er nok vanskeleg nok for ein arbeidsgiver å finne ein søkar med fullført statsistikkutdannning om ein ikkje skal finne ein med gode karakterar i tillegg.

 

Det er av den grunn heller ikkje så mange reindyrka statistikkstillingar å finne, men du kan også jobbe i andre stillingar som er innom statistikk, særleg i større fagmiljø.

 

 

Personleg så ville eg vurdert å ta master i eit anna fag enn statistikk, rett og slett for å skaffe meg større kompetansebredde og på den måten ha meir jobbmuligheiter. Master i statistikk er nok kanskje litt vell spissa i forhold til jobbmarkedet akkurat no.

 

Statistikkompetanse var visstnok veldig ettertrakta i USA, så jeg tenkte det kanskje var det her og. Bachelorgraden min er innenfor økonomi og administrasjon så jeg tenker jeg har god nok bredde til å begynne å spesialisere meg. Tar vel og merke ekstra fag innenfor matematikk for å kvalifisere meg for opptak til master i statistikk. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...