Gå til innhold

Get senker hastigheten...


Anbefalte innlegg

En bekjent fikk tilbud om fiber fra Get i November, og denne ble installert i Desember med 12 måneders binding. Nå er vi i Januar og han har nettopp fått en epost fra Get der de sier at hastigheten blir redusert men prisen opprettholdes.

 

For meg virker ikke dette helt greit og jeg er litt usikker på om de har lov til dette? Avtalen har som sagt 12 måneders bindingstid, og den involverte montering av fiber i boligen + tv/internett til en relativt fin pris i introduksjonsperioden.

 

Noen her som har noen tanker å dele rundt dette? Er det greit at operatørene driver med luretilbud for å låse deg til deres fiber, for så sette ned hastigheten en knapp måned etter installasjon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Get fjerner 1 av 6 bredbåndsprodukter nå fra 1. mars (1.feb for nye kunder), og justerer prisen og hastigheten på de gjenværende produktene.

 

Jeg tror det er tilfeldig at han nå, en måned etter installasjon får denne beskjeden. 

 

Men, som det også står i e-posten som jeg fikk om dette, og sikkert han også har fått så kan han bryte oppsigelsestiden om han ønsker det. 

Lenke til kommentar

Get fjerner 1 av 6 bredbåndsprodukter nå fra 1. mars (1.feb for nye kunder), og justerer prisen og hastigheten på de gjenværende produktene.

 

Jeg tror det er tilfeldig at han nå, en måned etter installasjon får denne beskjeden. 

 

Men, som det også står i e-posten som jeg fikk om dette, og sikkert han også har fått så kan han bryte oppsigelsestiden om han ønsker det. 

Naturlig opprydding syntes dog Get kan ta seg en bolle med de prisene de har. Ønsker selv mer ut og de selger de ikke.

Lenke til kommentar

Naturlig opprydding syntes dog Get kan ta seg en bolle med de prisene de har. Ønsker selv mer ut og de selger de ikke.

 

Get gjorde det iallefall for ei liten stund siden. Betale ekstra for lik ut hastighet som inn. Bare å ringe og si ifra at enn ønsker den ekstra tjenesten

Endret av spetter
Lenke til kommentar

Fikk email om at fra 1/2 så flytta dem meg i fra 350mbps til 500mbps  og  1/3 ville prisen gå opp  men jeg kunne frivillig endre/si opp avtalen.   

 

dem skriver at prisen skulle gå opp med ca 30kr . det er jo egentlig dem sin skyld at dem tar bort 350 abb men jeg klager ikke da 30kr mere for 150mbps  ut/inn er lavere en hva jeg hadde tenkt da jeg skulle oppgradere til 500

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...