Gå til innhold

EA får ikke lov til å selge FIFA-poeng av belgiske myndigheter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Forbes prognose tilsier at Fifa Ultimate Team vil omsette for 14 milliarder kroner i 2019

Noen må da betale veldig mye for svært lite, jeg finner salg av slike fantasiprodukter både grådig og umoralsk.

Det er vel på tide å gi bruktbilselgere og eskortepiker et statusløft i forhold til enkelte spill utgivere.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Spelselskaper kan løyse det ved å tilby spesifikke spelara i Ultimate Team, til ein liten penge. Med andre ord, eliminere tilfeldigheiter ved pakke åpninger, og heller tilby dei virtuelle fotballspelarane gjennom microtrasaksjoner.

 

Eg ser ikkje på det som nevnverdig negativt. Om fleire land heng seg på, vil det tvinge spelselskap å endre "lootbox" praksisen. Då må dei heller tilby ingame items, uten RNG, til ein liten penge.

Lenke til kommentar

Hæ? Kva er det du gauler om?

EA sier de ikke er "enige med tolkningen av loven "

Litt rart at et firma som vil bryte loven mener de "ikke er enige med den"

 

Litt som å bli tatt for tyveri eller kjøre for fort og så påstå at man ikke er enige med tolkningen av den loven.

Høres psyko ut om en privat person ville sagt noe sånn, men er man en bedrift kan de komme med helt blåste uttalelser og tro dét høres bra ut.

Lenke til kommentar

EA sier de ikke er "enige med tolkningen av loven "

Litt rart at et firma som vil bryte loven mener de "ikke er enige med den"

 

Litt som å bli tatt for tyveri eller kjøre for fort og så påstå at man ikke er enige med tolkningen av den loven.

Høres psyko ut om en privat person ville sagt noe sånn, men er man en bedrift kan de komme med helt blåste uttalelser og tro dét høres bra ut.

 

Eg er samd med deg der.

Lenke til kommentar

Spelselskaper kan løyse det ved å tilby spesifikke spelara i Ultimate Team, til ein liten penge. Med andre ord, eliminere tilfeldigheiter ved pakke åpninger, og heller tilby dei virtuelle fotballspelarane gjennom microtrasaksjoner.

 

Eg ser ikkje på det som nevnverdig negativt. Om fleire land heng seg på, vil det tvinge spelselskap å endre "lootbox" praksisen. Då må dei heller tilby ingame items, uten RNG, til ein liten penge.

 

Og sånn lager man et pay-to-win spill, og det er det ingen som vil ha :)

Lenke til kommentar

 

Spelselskaper kan løyse det ved å tilby spesifikke spelara i Ultimate Team, til ein liten penge. Med andre ord, eliminere tilfeldigheiter ved pakke åpninger, og heller tilby dei virtuelle fotballspelarane gjennom microtrasaksjoner.

 

Eg ser ikkje på det som nevnverdig negativt. Om fleire land heng seg på, vil det tvinge spelselskap å endre "lootbox" praksisen. Då må dei heller tilby ingame items, uten RNG, til ein liten penge.

 

Og sånn lager man et pay-to-win spill, og det er det ingen som vil ha :)

Ikkje meir enn Fifa allerede er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...