Gå til innhold

Ja, spillere skal få løpe i Anthems hovedkvarter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har fulgt med relativt mye på hvordan BioWare håndterer tilbakemeldinger og kommuniserer med spillerne sine, feks med live streams.. her har mange andre MYE å lære.. dette lukter faktisk "by gamers, for gamers".

 

Ellers, om de er like på ballen resten av tiden etter launch, kan dette spillet bli veldig bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har fulgt med relativt mye på hvordan BioWare håndterer tilbakemeldinger og kommuniserer med spillerne sine, feks med live streams.. her har mange andre MYE å lære.. dette lukter faktisk "by gamers, for gamers".

 

Ellers, om de er like på ballen resten av tiden etter launch, kan dette spillet bli veldig bra.

Kan være men da er de isåfall styrt av EA. Å lansere en demo i slik stand er virkelig ikke "by gamers for gamers".

Og dette er virkelig ikke for gamers.... fullpris tittel og de har allerede mikrotransaksjoner planlagt

 

Endret av Avean
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har fulgt med relativt mye på hvordan BioWare håndterer tilbakemeldinger og kommuniserer med spillerne sine, feks med live streams.. her har mange andre MYE å lære.. dette lukter faktisk "by gamers, for gamers".

 

Ellers, om de er like på ballen resten av tiden etter launch, kan dette spillet bli veldig bra.

 

Det dummeste jeg har lest på lenge. Nå før spillet slippes, er de bare opptatt av å fingre deg så mye de kan så du kjøper spillet. Du er alt på kne.

Lenke til kommentar

Kan være men da er de isåfall styrt av EA. Å lansere en demo i slik stand er virkelig ikke "by gamers for gamers".

Og dette er virkelig ikke for gamers.... fullpris tittel og de har allerede mikrotransaksjoner planlagt

 

 

Det er jo vært kjent LENGE at man skal kunne kjøpe skins. Hva sutrer du for? Det er ingen pay2win i dette spillet, og de har allerede svart på kritikken om at bildet som er sluppet er bare 1 av mange itirasjoner om hva ting skal koste. Kunne ikke brydd meg mindre. Vil folk bruke 100kr på en skin? Javel, la de se litt kulere ut da.. så skal jeg heller spille 10 timer ekstra for å få samme skin.  Det er sånn spillbransjen er idag, det er kommet for bli.

 

Demoen var vel en gammel build, og det er allerede gjort kjent at mange streamers har vært på playtest hvor spillet var helt annereledes. Ingen serverproblemer, og mye av det som folk klager på var fikset. Dessuten, alt som var "feil" i demoen, har de adressert og gitt svar på.

 

Poenget er, de tar tak i tilbakemeldingene. De har en helt annen tilnærming enn ett annet sleskap.

"you think you want it, but you dont".

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det dummeste jeg har lest på lenge. Nå før spillet slippes, er de bare opptatt av å fingre deg så mye de kan så du kjøper spillet. Du er alt på kne.

 

Tror jeg fint klarer å gjøre opp min egen mening om JEG liker ett spill, uten å bli påvirket av andre.

Hvis en idiot sitter å lovpriser noe på youtube, så står ikke jeg først i køen til å¨kaste meg på hypetrain.

Se deg selv i speilet, står sikkert idiot i panna.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan være men da er de isåfall styrt av EA. Å lansere en demo i slik stand er virkelig ikke "by gamers for gamers".

Og dette er virkelig ikke for gamers.... fullpris tittel og de har allerede mikrotransaksjoner planlagt

 

https://www.youtube.com/watch?v=7IKs4d5oj04

Angry Joe kommer sikkert til å gi det ferdige spillet 6-8.

Eneste måten å stoppe dette på er om alle anmeldere, på alle språk, på twitch, YouTube og på andre sider ble enige om å gi automatisk 0 til alle fullpris spill som har microtransaksjoner.

Lenke til kommentar

Denne tråden er dessverre et svært godt eksempel på hva som feiler bransjen i dag. Spillerne. Stadig oftere får jeg inntrykk av at folk ikke er interessert i å spille lengre, men stortrives med å grundig lete etter ting å klage på. Det har ingenting å si om et spill er så godt som perfekt, Har det én liten feil sitter folk i ukesvis og hyler som noen bortskjemte drittunger. Og det før de i det hele tatt har prøvd spillet. 

 

Ja, Anthem vil ha mikrotransaksjoner. Dette så vi allerede i VIP-demoen, om noen av dere faktisk gadd spille den. Men ALT av miktrosankaksjoner vil være 100% kosmetiske, og påvirker ikke gameplay i det hele tatt. Det eneste mikrotransaksjoner gjør er at BioWare tjener gode penger etter launch, så vi slipper å måtte abonnere på spillet, og absolutt alt av DLC som er planlagt vil være 100% gratis. Men det visste dere vel, dere som syter og klager over mikrotransaksjoner? Vil dere seriøst foretrekke å bli tvunget til å betale for flere historieoppdrag, enn å ha VALGET å betale for nye skins til javelinen dere kan få gratis med å spille mer uansett? Det er der saken faktisk ligger. Alt av DLC er planlagt å være gratis. Men de må tjene penger på spillet utenom selve salget, dermed har vi VALGFRIE kosmetise mikrotransaksjoner.

 

Kan vi ikke for en gangs skyld late som vi er voksne, oppegående folk, og la denne sytingen over kosmetiske mikrotransaksjoner ligge?

Endret av Schreiber
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva er egentlig problemet?

En demo som kjørte en gammel build og opplevde overraskende høyt stress på serverne var litt dårlig i starten?

En demo som kom ut en måned før launch av spillet.

En demo hvor alt ble fikset etter noen få timer.

 

Er mikrotransaksjoner problemet?

Kosmetiske mikrotransaksjoner?

Er dlc som splitter spillerne, gjør spillet til et p2w, og låser vekk deler av historien, er slik dlc bedre?

 

Er det så ille at utviklerne av spillet hører på folk?

At de sier, greit, du har rett, vi skal forandre deler av spillet slik at det blir mere gøy.

Er det ille?

 

At en fyr på YouTube spekulerer om et spill han ikke har spilt er ikke akkurat noen grunn til å være irritert på spillet.

Lenke til kommentar

Derfor mange reagerer på dette er jo at Anthem er et spill man betaler ganske mye for, og så tar dem seg $20 for en enkel skin. Hvorfor ikke bare ha det ingame som noe man får på et oppdrag? Og det med gammel build er jo ren spekulasjon.

 

Husk spillet er en måned fra lansering og spill blir sendt til pressen 1 måned før lansering. EA kaller jo det "demo". Vi får se fredagen om de har rettet alle feilene eller ikke. Personlig syns jeg det ser ut som en Destiny klone bare med enda mindre innhold. Men hver sin smak.

Lenke til kommentar

Derfor mange reagerer på dette er jo at Anthem er et spill man betaler ganske mye for, og så tar dem seg $20 for en enkel skin. Hvorfor ikke bare ha det ingame som noe man får på et oppdrag? Og det med gammel build er jo ren spekulasjon.

 

Husk spillet er en måned fra lansering og spill blir sendt til pressen 1 måned før lansering. EA kaller jo det "demo". Vi får se fredagen om de har rettet alle feilene eller ikke. Personlig syns jeg det ser ut som en Destiny klone bare med enda mindre innhold. Men hver sin smak.

 

Ja, det var fint når expansion til diablo kom ut og var gratis.

Det var fint når Witch er hadde gratis dlc.

Half life, bioshock, fallout, Borderlands, etc.

All spill som hadde så fin GRATIS dlc.

 

Husk at spillet er en måned før release, og de klarte å fikse problemene folk hadde i prøven på under et døgn.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare ha det ingame som noe man får på et oppdrag?

 

Bioware bekreftet for lenge siden at alle skins og slikt som man kan kjøpe med mikrotransaksjoner i Anthem også kan anskaffes bare ved å spille om man heller vil det. Å bruke ekte penger vil altså kun være en måte å få det raskere på for de som måtte ønske det, så på en måte vil de som betaler ekte penger for disse tingene i praksis betale penger for å slippe å spille spillet de har kjøpt ;)

 

Personlig forstår jeg ikke at folk klager over at et dataspill koster ~600 kroner, særlig når fremtidige DLC er inkludert i prisen, noe man vanligvis må betale et "Season Pass" i tillegg for å være sikker på å få. Hvor mange timers underholdning får man på andre måter for 600 kroner? En håndfull filmer på kino? En veldig rolig kveld på byen? Et par konserter? Jeg synes et spill med potensielt hundrevis av timers underholdning til den prisen er et varp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ingen season pass og all DLC vil være gratis. Og alle mikrotransaksjoner vil kun være kosmetisk. Det er egentlig alt jeg trenger å vite for at det er OK for meg. Det beste hadde vært absolutt ingen mikrotransaksjoner men slik er nå spill industrien idag...

 

Men jeg håper at prisene ikke blir helt på tryne. For som med mange andre service baserte spill så spiller jeg i flere år. Og da kan det være for meg helt innafor å bruke noen ekstra kroner på å kjøpe ting som jeg synes er kult når det kommer til kosmetiske ting. 

Lenke til kommentar

Såvidt jeg skjønte vil demoen på fredag være mer eller mindre helt lik VIP demoen?

Mener jeg hørte i en youtube video at demo builden var 6 måneder gammel også. Om det stemmer kan det være MANGE feil som er fikset, men også plenty med nye bugs.

 

Ja, åpen demo er akkurat den samme som i lukket.

Bare at de nå har brukt enda litt tid på å fikse ting, og låst opp litt mere av spillet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...