Gå til innhold

Norske «Zizaran» (30) strømmet i 505 timer på 30 dager


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"«Zizaran» har en jobb andre bare drømmer om."

Du ville kanskje tro det, men oh hoho nei.

 

Leste artikkelen igår og stakk innom streamen(strømmen?) hans. Path of Exile / Romspill som jeg ikke husker navnet på, kerbal eller noe.

 

Med så lite fri og daglig streaming hadde jeg ikke klart, har utstyret til det klart men hadde blitt mer stress enn livet nå.

 

Bare det å prøve å finne noe å spill daglig er et problem men og finne noe spennende / noe å gjøre spesifikt på et nytt/samme spill hver dag nesten? Jeezus..

Lenke til kommentar

10,000 USD per måned er jo en akseptabel lønn (regner med det er før Amazon sine fratrekk).

Men hadde aldri orket det greiene der.

 

Man kan sikkert doble tallet etter donasjonene. Minus Amazons del av kaka, og skatt, selvsagt.

 

Hvis han ikke trenger å kjøre lønninger og får alt selv er det jo godt betalt. Men ikke spesielt høy timeslønn

Lenke til kommentar

 

10,000 USD per måned er jo en akseptabel lønn (regner med det er før Amazon sine fratrekk).

Men hadde aldri orket det greiene der.

 

Man kan sikkert doble tallet etter donasjonene. Minus Amazons del av kaka, og skatt, selvsagt.

 

Hvis han ikke trenger å kjøre lønninger og får alt selv er det jo godt betalt. Men ikke spesielt høy timeslønn

"– Det var mye hype rundt denne rekorden, så jeg hadde over ti tusen abonnenter på det høyeste, avslører han."

 

En sub er 5$, det finnes også 10 og 25$ subs, om vi antar han fortsatt bare får standard cut som er 50% så hadde han altså den ene måneden 25 000$ utbetalt før skatt osv... (også utenom donasjoner)

 

Det er altså ca 213 000 kr, streamer han 16 timer om dagen er det altså fortsatt over 400kr i timen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...