Gå til innhold

Hjelp - får ikke spilt online etter å ha byttet mail-adresse


Schreiber

Anbefalte innlegg

Prøvde å starte Anthem demoen, men fikk beskjed om at jeg ikke har tilgang til den. Noe jeg vet er bullshit, fordi jeg tastet inn koden på EA kontoen, og det står klart og tydelig at jeg har tilgang der. Fant ut at feilen er at jeg har feil adresse på XBoksen. Det sto tre mail-adresser oppført, så jeg sa den som er koblet til EA kontoen skulle være primæradressen, og slettet de to andre. Restartet så Xboksen, og den logger nå inn med rett adresse.

 

Problemet er at nå har Xboksen klikket helt, og nekter å godta at jeg får lov å spille på nettet? Har testet det med andre spill, og alle sier det samme. Jeg har ikke lenger tilgang til å spille på nettet. Men det er samme konto som før, og under Abonnenter ser jeg alt det samme som før. Hva gjør jeg? Er litt krise her. Ikke pga Anthem i seg selv, men vil jo gjerne ha mulighet til å spille på nettet.

 

Jeg har testet GamePass og MS Office 365 (på PC), og begge funker helt fint med MS kontoen. Tilbud på spill vis XBox Live får jeg også.

 

EDIT: Prøvde å avslutte XBox Live medlemskapet, og fjernet automatisk betaling. Neste betaling skulle være 11. februar. Deretter startet jeg et nytt abonnent fra selve XBoxen, og valgte en måned. Neste betaling er nå satt til 11. mars. Men å spille på nettet får jeg fortsatt ikke. Hva faen skjer egentlig?

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...