Gå til innhold

FEATURE: Spillene Håvard gleder seg til i 2019


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg til Ori and the Will of the wisps. Selv om at eneren hadde et par problemer var presentasjonen spot on.

 

Ellers ser jeg fram til Hello Games sitt nye spill. Ser ut som det er i litt mindre scope denne her gangen, så kan hende de ikke fucker det opp så mye som No Man's sky.

Lenke til kommentar

Gleder meg til Last of us 2, virkelig ingen andre? Til tross for at det et usikkert det kommer i år, kanskje veldig usikkert, synes jeg fremdeles det er rart ingen tar det med...

 

Gleder meg åpenbart vilt til Last of Us 2, men siden releasedato i 2020 virker mer sannsynlig for øyeblikket, valgte jeg å ikke nevne det denne gangen. Neste år ;)

Lenke til kommentar

Hvorfor er alle dere så sære? MÅ dere liksom være det for å "jobbe" i Gamer.no ?

Svært lite sære spill på lista spørr du meg. Helt klart mange spill jeg bryr meg 0 om, men det er en annen sak. Vil tro det er en stor fordel å ha ansatte med bred spill smak? Om det bare hadde vært de største AAA spillene på listene, hadde det vært kjedelig det også.

Lenke til kommentar

Hvorfor er alle dere så sære? MÅ dere liksom være det for å "jobbe" i Gamer.no ?

 

Ikke for å ta forfatter i forsvar siden jeg ikke bryr meg egentlig , men å poste sånn som du er sært i seg selv. Ikke skriver du noe kpnstruktivt, og selv om det er subjektivt så kan du jo ha enda særere smak for alt noen vet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...