Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

beste VGS i oslo


Anbefalte innlegg

hei, jeg skal fytte til en blokk på hovseter i sommer. jeg har vokst opp på et småbruk men har vært en del i byen. jeg går VG1 studiespess og har et snitt på litt over fire, jeg er gasnke utadvent. jeg er veldig i tvil om hvordan det er på hovseter og hvilke skole jeg burde velge.

 

Det viktigste for meg er en skole der jeg kommer fort inn i et miljø og skaffer venner slevom jeg begynner på VG2. jeg har tenkt mest på persbråten, blindern og ullern. har noen noe innspill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei, jeg skal fytte til en blokk på hovseter i sommer. jeg har vokst opp på et småbruk men har vært en del i byen. jeg går VG1 studiespess og har et snitt på litt over fire, jeg er gasnke utadvent. jeg er veldig i tvil om hvordan det er på hovseter og hvilke skole jeg burde velge.

 

Det viktigste for meg er en skole der jeg kommer fort inn i et miljø og skaffer venner slevom jeg begynner på VG2. jeg har tenkt mest på persbråten, blindern og ullern. har noen noe innspill?

 

Persbråten og Ullern er begge bra skoler, og førstnevnte ligger på Hovseter. Samtidig bør du tenke deg godt om og prioritere fagene på skolen, ettersom det kan være noen skoler som ikke har de (valgfrie) programfagene du ønsker å gå i VG2/VG3. Er ikke alle som tilbyr Psykologi for eksempel, da kan det hende du må bytte skole igjen til en som har faget du vil ta et bestemt år :) 

 

Så hadde jeg vært deg ville jeg sjekket opp hvilke fag jeg vil ta først, dette kan du finne på vilbli.no. Dette ble vel ikke helt svaret på spm., ditt siden du spurte om miljøet på de forskjellige skolene, men håper det hjalp likevel :)

Lykke til! 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...