Gå til innhold

Instagram tagged bilder på nettside


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har en nettside vi gjerne skulle vist bilder fra våres Instagram på, både tagged og hashtaggede bilder. Og evt de vi legger ut selv på Instagram. Er dette mulig?

 

Det skal sies at vi ikke har bedriftsside på Facebook, men vi har bedrift Instagram side. Vi har åpen gruppe på på Facebook. Tanken er å gå mer over til nettside og Instagram.

 

Siden er designet og driftet via One.com, simpel side, da webdesign ikke er noe vi kan.

 

Har søkt masse og kommer over Wall.io men måtte ha Facebook bedrift for at det skal virke.

 

Finnes det andre muligheter?

Som lar seg enkelt gjøre for en noon og som ikke koster noe?

 

Petter

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker nettsidebyggeren til one.com. Ikke noe fancy, men holder vel slik nesten. Man kan der sette inn kode, hva slags kode vites ei. Finner ingen info på siden dems om dette heller.

Har lagt inn en slik boks med kode som viser noe fra FB blant annet (hadde). Nå bare en som viser et tekstdokument.

 

Siden er forøvrig SOHP.no

Lenke til kommentar

Har ikke One.com gratis support?

 

Med Wordpress er dette veldig enkelt. One.com har mulighet for å installere WOrdpress med noen tasteklikk. Mye bedre enn denne hjemmesidebyggeren dems. 

 

Installerer du Wordpress (gratis) og Elementor (Gratis), Elementor Pro (59 dollar) eller Thrive Architect (69 dollar) så kan du lagge nettsiden akkurat slik du vil via "wysiwyg". 

 

Det er også utrolig mange som kan Wordpress som du kan spøre om hjelp. Jeg er ganske sikker på at de aller fleste her i dette forumet (vertfall i data delen) er kjent med, har hørt om eller bruker Wordpress daglig. 

 

Personlig har jeg brukt Wordpress i mangfoldige år og jeg har satt opp en rekke Wordpress neddsider både for meg selv og andre. Du slipper å kunne noe som helst koding (men det er kjekt og forstå hvordan ting henger sammen) og det finnes et hav av tilleggsprogramvare (plugins) som hjelper deg med så og si alt. 

 

Men til saken:

Jeg vet Instagram har endret noen regler rundt dette og har så vidt jeg vet fjernet muligheten for at andre enn deg selv kan hashtagge bilder slik at dem vises på din side. Jeg har hørt rykter om at det finnes noen veier utenom, men der er jeg litt usikker. 

 

Jeg bruker en premium Instagram plugin som koster penger på min side og denne kan (så vidt jeg husker) ikke vise bilder som andre hashtagger. Dette kan jeg derimot dobbeltsjekke senere i dag da det kan være at jeg ikke har sjekket dypt nok.

Lenke til kommentar

Takk for svar :-)

 

Har nå snakket med dem om hva slags kode som kan brukes med nettsidebyggeren og det er HTML og JAVA.

 

Da siden ble laget, laget jeg den i Wordpress, men syntes det var så utrolig mye og forholde seg til. Da siden er meget minimalistisk.

Syntes ikke WP var like "dra og slipp" som dems egen nettsidebygger er :-)

 

Men må vel kanskje se på muligheten hvis det ikke lar seg løse på en annen måte. Derimot hvis Instagram har gjort så det ikke er mulig, så man jo bare legge det dødt. :-(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...