Gå til innhold

Ny YouTube-serie skal gi et detaljrikt innblikk i Anthem


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beklager, men jeg ser faktisk ikke noe matnyttig i dette her :p Generisk, Destiny, loot shooter..alt i en meget, meget glansfullt innpakning. Ser utrolig kjedelig ut. For hver nye ting jeg ser av Anthem, får det meg mindre og mindre interessert for å være ærlig. Er jo helt klart ikke ett spill som er rettet mot meg da, i og med at Destiny aldri ble noe annet enn ett solid bomkjøp.

 

Når denne ekle emote dansingen startet lukket jeg videoen. Grusomt :rofl:

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skal hverfall ikke la meg lure til å kjøpe forhåndsbestille for å få early access til demoen den 25 jan. Har gått i slike feller før, og det er jo akkurat det de vil. Nei venter på public demo å prøve selv før kjøp

spørs om det kommer no åpen beta ettersom det er relativt kort tid til release, men kan jo alternativt kjøre 1 måned med origin access for 39kr og teste fullversjonen i 10 timer. 

Lenke til kommentar

Jeg skal hverfall ikke la meg lure til å kjøpe forhåndsbestille for å få early access til demoen den 25 jan. Har gått i slike feller før, og det er jo akkurat det de vil. Nei venter på public demo å prøve selv før kjøp

 

Nå skal du jobbe temmelig hard for å få EA's rykte uten å bli arrestert eller havne i en krig.
Lenke til kommentar

Kjenner loot suget begynner å skrike.... :lol:  Ser for meg mange artige kvelder fremover med Anthem. Mye står på spill for Bioware nå og det jeg har sett og faktisk spilt virker som dem har klart å muligens lage noe helt kanon for dem som liker denne sjangeren.

 

Anthem og The Division 2 kommer til å forhåpentligvis ta mye av min spill tid fremover. 

Lenke til kommentar

En ting jeg ikke skjønner, og det er samme på Youtube... folk som ikke er i gruppen for denne typen spill, hvorfor kommentere i det hele tatt? Bare oppgulp. Det er åpen demo 1 februar. Vent til man har prøvd da, SÅ kan man gjøre seg opp en mening. Samme med BF5, så mye sutring over EA, story blabla... prøv det!

Lenke til kommentar

En ting jeg ikke skjønner, og det er samme på Youtube... folk som ikke er i gruppen for denne typen spill, hvorfor kommentere i det hele tatt? Bare oppgulp. Det er åpen demo 1 februar. Vent til man har prøvd da, SÅ kan man gjøre seg opp en mening. Samme med BF5, så mye sutring over EA, story blabla... prøv det!

 

 

Så dette skal være en sirkelrunketråd får svette blodfans med pulserende lem? Det er jo en serie med informasjonsvideoer som er laget i håp om å nå ut til slike som meg som enda ikke helt har kjente det kitle i ballene etter det som allerede har blitt vist.

 

Kanskje jeg kan bli interessert nok i løpet av prosessen, hvem vet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg skal hverfall ikke la meg lure til å kjøpe forhåndsbestille for å få early access til demoen den 25 jan. Har gått i slike feller før, og det er jo akkurat det de vil. Nei venter på public demo å prøve selv før kjøp

spørs om det kommer no åpen beta ettersom det er relativt kort tid til release, men kan jo alternativt kjøre 1 måned med origin access for 39kr og teste fullversjonen i 10 timer. 

Åpen demo kommer første feb. Spiller på PS4

Lenke til kommentar

 

Jeg skal hverfall ikke la meg lure til å kjøpe forhåndsbestille for å få early access til demoen den 25 jan. Har gått i slike feller før, og det er jo akkurat det de vil. Nei venter på public demo å prøve selv før kjøp

 

Nå skal du jobbe temmelig hard for å få EA's rykte uten å bli arrestert eller havne i en krig.

ok?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...