Gå til innhold

Nå vet vi både hvordan Galaxy S10 vil se ut og yte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"...mens man kan velge mellom 6 eller 8 GB minne, basert på hvor mye lagringskapasitet man går for."

 

6 eller 8 GB minne, var ikke det fryktelig stusselig? Sammenlignet med S9 som har 64GB (55)?

 

Er nok RAM det er snakk om, siden det står rett etterpå at det er basert på lagringskapasiteten man går for

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg trenger litt tips fra dere her som har god peiling på teknologi.

Jeg skal ha en ny mobil i løpet av året.

Det blir nok en Samsung siden det er det jeg er vant med.

Valget står mellom en S10 eller en Note 9.

Hva vil dere eksperter råde meg til?

Håper på kun seriøse svar.

På forhand takk.

 

Noe annet enn samsung. Hatt det mest av telefoner, og Samsung er ikke noe å rope hurra for

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg trenger litt tips fra dere her som har god peiling på teknologi.

Jeg skal ha en ny mobil i løpet av året.

Det blir nok en Samsung siden det er det jeg er vant med.

Valget står mellom en S10 eller en Note 9.

Hva vil dere eksperter råde meg til?

Håper på kun seriøse svar.

På forhand takk.

 

Ingen ekspert. Uansett vanskelig å si når S10 ikke er lansert enda. Vent på reviews. Vil derimot anbefale OnePlus 6T om du ikke bruker minijack. Bra telefon på de fleste felt & koster ikke skjorta. Slår de fleste telefoner på ytelsestester, Lader ekstremt kjapt også!. Prisen på Note 9 har forøvrig vært helt nede i 7500 kroner, så ikke betal overpris om du velger denne.

Lenke til kommentar

Jeg er litt skuffa over utvikling de siste åra da ikke mye mer en prosessorkraft som skyver data i høyere fart er forbedret. Men et bedre kamera i front og bak er da noe.. Jeg håper på fingeravtrykkleser i skjermen i det MINSTE, ikke for at det er kjøpsargumentet for jeg kjøper nok den toppmodellen uansett slik jeg altid gjør for arverekke her på telefoner ska få noe som ikke er håpløst ute allerede når de får dem etter meg. Jeg gjorde et mellomhopp på en sån XS Max, men hos iphone er det jo skjedd mindre enda så den skuffelsen endte fort hos den eneste i familien som egentlig takler apple produkter godt.. Det er ille når det eneste håpet ditt er at de snart kommer med bedre batteriteknologi fordi de så åpenbart sliter med å oppgradere mye annet fordi at de ulike produsentene sitter og holder hverandre i patentfengsler.. UFF jeg er så drita lei at de gjør alt for å ødelegge for hverandre istedenfor å konkurere om hvem som kan bruke nyvinningene i oppfinnsomhet på smarteste måten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er litt skuffa over utvikling de siste åra da ikke mye mer en prosessorkraft som skyver data i høyere fart er forbedret. Men et bedre kamera i front og bak er da noe.. Jeg håper på fingeravtrykkleser i skjermen i det MINSTE, ikke for at det er kjøpsargumentet for jeg kjøper nok den toppmodellen uansett slik jeg altid gjør for arverekke her på telefoner ska få noe som ikke er håpløst ute allerede når de får dem etter meg. Jeg gjorde et mellomhopp på en sån XS Max, men hos iphone er det jo skjedd mindre enda så den skuffelsen endte fort hos den eneste i familien som egentlig takler apple produkter godt.. Det er ille når det eneste håpet ditt er at de snart kommer med bedre batteriteknologi fordi de så åpenbart sliter med å oppgradere mye annet fordi at de ulike produsentene sitter og holder hverandre i patentfengsler.. UFF jeg er så drita lei at de gjør alt for å ødelegge for hverandre istedenfor å konkurere om hvem som kan bruke nyvinningene i oppfinnsomhet på smarteste måten.

 

Fingeravtrykksleser? med ansiktsgjenkjenning i kamera (FaceID som Apple kaller det) så slipper man å ha en fingeravtrykksleser i telefonen. Kamera har man uansett, og resten er software.

Og med dagens kamera-teknologi samt maskinlæring på ansiktsgjenkjenning så er det mer enn rikelig bra nok i de fleste tilfeller. Så ikke rart du var misfornøyd med Xs Max om du ikke fikk aktivert den funksjonen engang. Kan ikke si det har skjedd mindre, når man ikke vet om det som har skjedd ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...