Jump to content
steinjarle

Byton-sjef: Norge er absolutt et nøkkelmarked for oss

Recommended Posts

Kunne jo i det minste kledd opp A og B-stolpen i skjerm, sammen med hodesporing for å vise litt av hva som skjer utenfor bilen.

Hvis såpass mye av synsfeltet skal være dekket så håper jeg autopiloten er edruelig.

Kunne jo i det minste kledd opp A og B-stolpen i skjerm, sammen med hodesporing for å vise litt av hva som skjer utenfor bilen.

Hvis såpass mye av synsfeltet skal være dekket så håper jeg autopiloten er edruelig.

Dashboardet er veldig lav kontra "vanlige" biler. Så skjermen stikker minimal over vanlig dashboard-høyde.

Ser jo kult ut ... Men kult er ikke alltid praktisk ...

Vi gamere burde jo forstår at og trykke på et fysisk keybord gjerne mekanisk er mye enklere og skriver på en en mobil skjer uten og ser på det .. Når man skall kjøre bil og man må ser hvor man trykke hen fordi alt er touch skjerm og lite mekaniske knapper osv så må jeg spør meg jo hvor praktisk det er og om det ikke kan skaper farlige problemer

Kult, ikke bare sitter dagens ungdom med nesa begravd i mobilen 23 timer i døgnet, om noen år når de får førerkort kan de sitte med nesa begravet i en skjerm som dekker hele utsikten mens bilen kjører seg selv.

Bestemor - "Så Grete, fikk dere sett mye fint når dere kjørte Atlanterhavsveien?"

Grete - "Ja bestemor, vi rakk tolv episoder av Kardashians!"

Edited by 0laf