Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Var dette virkelig eller søvnparalyse?


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

I morges sto jeg opp etter rundt 6 timer søvn, men etter en time følte jeg meg enda trøtt så jeg la meg ned for å ta en time til. Har vært litt i underskudd av søvn i det siste.

 

Etter noen minutter fikk jeg plutselig ikke til å puste i rundt 2-3 sekunder. Jeg var veldig nær å sovne da, så tenkte ikke helt over det så la meg for å sove igjen. Etter et minutt skjedde det igjen, og fikk ikke puste. Denne gangen varte det mye lengre, kanskje i 10-20 sekunder, og jeg fikk panikk. Tenkte jeg måtte ta telefonen for å få kontaktet hjelp, men kunne ikke bevege meg. Ikke som at jeg prøvde men ingenting skjedde, men mer at jeg bare lot være å prøve selvom jeg ville, det er vanskelig å forklare. Plutselig stoppet det, og jeg fikk puste igjen. Jeg satt lenge litt forvirret. Var ikke anpusten, føltes ikke ut i ettertid som at jeg hadde mistet pusten så lenge og følte meg helt normal etter dette skjedde. Sovna av etter det. Etter dette har jeg ikke opplevd noe, men er litt engstelig på om dette skjedde, og var noe ordentlig farlig som jeg bør sjekke ut, eller om det bare var en slags drøm. Bør jeg sjekke dette ut?



Anonymous poster hash: 9ddbc...2a6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...