Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Burde jeg ta hintet?


Anbefalte innlegg

God kveld! Ble kjent med en jente på bussen som blikket flere ganger.  Først dager etter at jeg hadde addet feil person uten å være klar over det sender hun forespørsel Facebook. Vi begynner å skrive smått litt før hun skriver snappen sin på Facebook og jeg adder hun kort tid senere: Vi har egt bare snappet generelt om vanlige ting. I dag spurte jeg hun om hun ville joine Bowling en dag pga hun sa hun liker det litt tidligere. Da svarte hun "hahaha synes det er litt kjedelig". 

 

 

Jeg lurer egt på om jeg burde ta hintet eller redde meg på en eller annen måte. Føler det gikk litt fort her da bare har snappet fra mandag.. 

 

Anyone?

 

Stor takk på forhånd! 



Anonymous poster hash: 68f95...48a
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du burde countret umiddelbart mes "okay - hva vil du da? Jeg er med på hva som helst".

 

Ikke overtenk for mye. Vær direkte og vær ærlig. Skal man overtenke så er det ikke et bra tegn om hun avviser en aktivitet av hvilket som helst slag. Hun skal sette pris på at du vil ha henne med om hun er ordentlig gira, men kanskje hun har skjeve antenner? Det vet du ikke enda så kjør på.

Lenke til kommentar

Jeg skrev: trenger ikke leke hard to get, er ikke sånn at jeg er ute etter fitta di om du tror d[/size]Hun tok scrrenshot og skrev: Hva har to get bare fordi jeg liker jenter?[/size]Jeg skrev: Er ikke akkurat uvanlig at jenter drar lesbekortet men om du er lesbisk, creds[/size]Hun bare takk:)))[/size] -.- Anonymous poster hash: 68f95...48a

Hvis dette er en sann historie... :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bra jobba. Jeg synes du skal ha creds for å spørre om råd, ikke gi deg som følge av det og få et endelig svar.

Edit: Hva som er sant ikke er ikke så nøye, neste gang kan du jo bare ta et nei for et nei. Kanskje litt ufint å lyve i slike sammenhenger det er jeg med på (hvorfor kan ikke folk bare være ærlige), men du var ufin tilbake (uten at du kan vite om hun løy).

Endret av Aiven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Neste gang...ikke inviter på bowling. Herregud. Inviter på en drink. For øvrig hadde jeg aldri spurt hva hun har lyst til å gjøre. Instant turn off.

 

Ikke si at du ikke er «interessert i fitta hennes». Det er jo primært det du er. Dessuten upassende vulgært språk. Aldri unnskyld maskuliniteten din. Det er ikke slik at å si «hei, jeg er en moderne mann i skinny jeans som har så lav testosteronproduksjon at jeg knapt liker sex og egentlig bare er ute etter en jentevenn å ha en dyp samtale om interessante temaer som veganisme, klima og pappapermisjon med» kommer til å gi deg de resultatene du håper på.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg skrev: trenger ikke leke hard to get, er ikke sånn at jeg er ute etter fitta di om du tror d[/size]

 

Hun tok scrrenshot og skrev: Hva har to get bare fordi jeg liker jenter?[/size]

Jeg skrev: Er ikke akkurat uvanlig at jenter drar lesbekortet men om du er lesbisk, creds[/size]

Hun bare takk:)))[/size]

 

-.-

 

 

Anonymous poster hash: 68f95...48a

Du kunne spart deg for å skrive/si de tingene der i ettertid. Det virker litt uhøflig og desperat.

 

Bare sånn til neste gang.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...