Gå til innhold

VLC har nådd tre milliarder nedlastinger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stilig! Fikk meg til å lure på hvordan i all verden de tjener penger uten reklame med gratis software. Viser seg at tidenes beste avspiller er utviklet på dugnad! Feiret 3mrd nedlastinger med å donere 30 dollar. En liten pris å betale for å ha brukt dette fantastiske på både mobil og desktop i flere år. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg selv har lastet ned vlc oppgjennom på mine desktops, laptops, nettbrett og telefoner. Og alle ganger de har blitt nullstilt/reinstallert. Er ikke rart at det passerer 3 mrd medlastinger om de regnes som unike :p

 

Ja, det er tvilsomt om det er 3 milliarder unike brukere det er snakk om. Det skulle bety ca. 40 % av verdens befolkning. Jeg har sikkert installert vcl minst 20 ganger på diverse plattformer. Hvis 300 millioner unike brukere i gjennomsnitt har installert programmet ti ganger, så ligger det nok nærmere sannheten. 

Endret av Rabulist
  • Liker 2
Lenke til kommentar

VLC på MS.. funker, men på Mac er det krasj.
Hvordan teller de til 3 mrd?
Dersom jeg har lastet ned vlc, og så oppdatert 10 ganger, har jeg da lastet ned 1 eller 10 ganger?
Dersom jeg laster ned 1 gang og bruker vlc på 10 maskiner, har de da noen kontroll?
Dersom jeg reinstallerer windows 98 10 ganger pga "blåskjerm", og laster ned samme versjon 10 ganger på samme maskin?

Ok, det var litt om tall...  VLC funker, og har vært ca eneste avspiller siste 10 år..
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...