Gå til innhold

Bungie har sikret seg full kontroll over Destiny


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra! Men Destiny kan de godt legge på hylla permanent og heller prøve å lage noe nytt. Destiny 1-2 er helt ufattelig dårlige spill å selv en 'reboot' tror jeg ikke hadde reddet den serien da selve oppskriften er elendig og hele universet og storyen der er dødskjedelig.

Endret av XtaZ
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Bra! Men Destiny kan de godt legge på hylla permanent og heller prøve å lage noe nytt. Destiny 1-2 er helt ufattelig dårlige spill å selv en 'reboot' tror jeg ikke hadde reddet den serien da selve oppskriften er elendig og hele universet og storyen der er dødskjedelig.

 

mye av problemet var nettop activision.

 

Activision er mer grødige en EA, som er vanskelig å forestille seg. Bare se på blizzard som de tyner atm. Tvinger blizz til å kutte hots esport, drite i ow patcher for balanse, wow går i frittfall for tilogmed barka fans.

 

Mike morhaime kutta offentlig alle ties med blizzard, hand eget livsverk, sin stolthet... mens activision sitter å trykker egne ledere inn i styret dems.

 

håper inderlig at flere utviklere klarer bryte med disse store griske gigantene å klarer kjøre mer med mottoet om å lage spill til fansen. Såklart er de en bedrift og skal tjene grunkas, men siste 15 åra er dag å natt for det er nå kun penger som teller, og svært få utviklere ser ut å virkelig lage spill for at spillet skal være morro å spille. Så lenge spilla er gøy i et par dager er lederene happy for da tjener de snabcash :(

 

destiny 2 sin lore og fortelling var liten og kort helt enig, men bungie er også back halo som jeg personlig har vært såpass fan av at det var eneste grunn til at jeg kjøpte xbox. De kan lage om de får lov, og nå forhåpentligvis kan de det igjen, så lenge de ikke er bitt for mye av griskebasillen selv hehe

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bra! Men Destiny kan de godt legge på hylla permanent og heller prøve å lage noe nytt. Destiny 1-2 er helt ufattelig dårlige spill å selv en 'reboot' tror jeg ikke hadde reddet den serien da selve oppskriften er elendig og hele universet og storyen der er dødskjedelig.

 

VI er mange som spiller Destiny. Om du ikke liker det så spill noe annet, enkelit og greit, fks wow som er omtrent det samme. At alle har et elsk/hat forhold til Bungie og Destiny er vel kjent. Samme med meg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

mye av problemet var nettop activision.

 

Activision er mer grødige en EA, som er vanskelig å forestille seg. Bare se på blizzard som de tyner atm. Tvinger blizz til å kutte hots esport, drite i ow patcher for balanse, wow går i frittfall for tilogmed barka fans.

 

Mike morhaime kutta offentlig alle ties med blizzard, hand eget livsverk, sin stolthet... mens activision sitter å trykker egne ledere inn i styret dems.

 

håper inderlig at flere utviklere klarer bryte med disse store griske gigantene å klarer kjøre mer med mottoet om å lage spill til fansen. Såklart er de en bedrift og skal tjene grunkas, men siste 15 åra er dag å natt for det er nå kun penger som teller, og svært få utviklere ser ut å virkelig lage spill for at spillet skal være morro å spille. Så lenge spilla er gøy i et par dager er lederene happy for da tjener de snabcash :(

 

destiny 2 sin lore og fortelling var liten og kort helt enig, men bungie er også back halo som jeg personlig har vært såpass fan av at det var eneste grunn til at jeg kjøpte xbox. De kan lage om de får lov, og nå forhåpentligvis kan de det igjen, så lenge de ikke er bitt for mye av griskebasillen selv hehe

 

ixjwl3deec921.png

https://www.reddit.com/r/wow/comments/ae45vv/activison_and_blizzard_relationship/

 

Blizzard har nok ikke andre enn seg selv å skylde på.

 

Ellers så er hele greia finurlig, folk var glad for at Bungie var ferdige med Microsoft, nå er de glad for at de er ferdige med Activision. Nye investorene er visstnok  "geniene" bak Diablo Immortal (mobilspillet)...

 

Jeg had nok holdt på hatten en stund til, ser faktisk ikke fryktelig mye å juble for enn så lenge. 

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

 

Blizzard har nok ikke andre enn seg selv å skylde på.

 

 

 

 

ja de har det, men blizzard var fantastiske lenge, og det er jo viten kjent at activision dutter egne ansatte inn i blizzard, mens blizzard ansatte både devs og store navn hopper av skuta.

 

Dog at investorene til bungie (de nye) er de som er back immortal er korrekt, om jeg leste å forstod det riktig, var gleden av at de kutta activision kortlevd, kanskje.

 

fast forward 2 år: Destiny 3 - mobile «you guys have phones, right?!»

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Destiny 2 hadde vel to typer problemer.

1. Grådigheten hvor de stripper ting fra eneren for å ta seg betalt for det i 2eren.

 

2. Mange likte rett og slett ikke grindet og syns spillet ble fort kjedelig.

 

Problem 1 kan fikses ved å fjerne Activision/Blizzard.

Ikke sikkert det hjelper på problem 2.

Lenke til kommentar

Destiny 2 hadde vel to typer problemer.

1. Grådigheten hvor de stripper ting fra eneren for å ta seg betalt for det i 2eren.

 

2. Mange likte rett og slett ikke grindet og syns spillet ble fort kjedelig.

 

Problem 1 kan fikses ved å fjerne Activision/Blizzard.

Ikke sikkert det hjelper på problem 2.

 

Problem 2 har de jo allerede fikset med Forsaken. Problemet der var jo at det ikke var "random rolls" på våpen og rustning, så når du hadde fått det en gang var det ikke noe mer å grinde for. Kombinert med for dårlige exotics ble spillet litt kjedelig rett og slett. Begge de tingene er fikset nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...