Gå til innhold

Alien: Blackout kommer ut i 2019


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynner å bli en stund siden jeg så Alien, så må nok ta en ny runde med alle tre filmene snart. Men ble ikke Nostromo ødelagt? Men Ripley satte i gang self-destruct for å drepe xenomorphen en gang for alle?

 

Ja, men Alien Isoaltion handler om datteren hennes som er ombord på ett lignende skip for og se den svarte boksen som de fant fra nostromo. Hun vet jo ikke hva som skjedde med moren, ufattelig skuffende at dette ikke er en oppfølger

Lenke til kommentar

Ah, ser den. Ble bare forvirret av denne her:

 

40 years ago, the Nostromo disappeared... In 2019, Amanda Ripley will uncover the secrets it left behind — no matter what.

 

 

Virket som om hun dro tilbake til Nostromo for å finne svar. :) Ser ikke helt hva slags svar hun skal klare å finne andre steder. En liten, svart boks sier strengt tatt lite om hva som faktisk skjedde, og xenomorphene er godt kjente når spillet foregår. Burde ikke være så veldig vanskelig for frøken Ripley å legge sammen to og to, og forstå hva som skjedde med moren.

Lenke til kommentar

Ah, ser den. Ble bare forvirret av denne her:

 

40 years ago, the Nostromo disappeared... In 2019, Amanda Ripley will uncover the secrets it left behind — no matter what.

 

 

Virket som om hun dro tilbake til Nostromo for å finne svar. :) Ser ikke helt hva slags svar hun skal klare å finne andre steder. En liten, svart boks sier strengt tatt lite om hva som faktisk skjedde, og xenomorphene er godt kjente når spillet foregår. Burde ikke være så veldig vanskelig for frøken Ripley å legge sammen to og to, og forstå hva som skjedde med moren.

Nei, Aliene et ikke godt kjent på tiden Amanda lever. Mellom Alien og Aliens hadde ingen støtt på noen flere av de. Helt til spillet Alien Isolation ble laget da... Hva som ble følgene etter den historien er mer usikkert.

Lenke til kommentar

"Spillselskapet D3Go!"…? Aka Diablo 3 on-the-go, aka Diablo: Immortal, aka "is this an out of season April Fools-joke"?

 

Leste "Alien: Blackout kommer snart" før jeg trykket på saken.

Leste så "Mobilspillet…", og her sluttet jeg å lese.

 

Har sett samtlige Alien filmer fra den gode, gamle 1979 originalen til Alien: Covenant, inkludert Predator og Aliens vs Predator spinoffs.

Hva spill angår, så likte jeg veldig godt Alien vs. Predator 2: Primal Hunt i multiplayer. Hoppet over Colonial Marines pga. gjentatte anmeldelser om xeno…*host* bugs og andre problemer.

 

Og utover faktum om porting, begrenset frihet, forutsigbarhet og ganske dårlig kontrollere i Alien: Isolation, så likte jeg det spillet også. Jeg tar gjerne imot en Alien: Isolation fortsettelse i "Alien -> Aliens" stil…til PC. Men et rent mobilspill? NEI !!

Endret av PaladinNO
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...