Gå til innhold

To Hitman-klassikere gjenoppstår i ny drakt på PlayStation 4 og Xbox One


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

- Jeg må si meg enig med andre her om at neddumming er et uheldig fenomen som går alt for ofte igjen når det kommer til (U)HD-refresh'er av spill.

 

Personlig så foretrekker jeg som oftest orginalen foran refresh'en.

To each it's own, som det heter på fint.

 

Når det kommer til favoritter i serien så må det være orginalen av "Hitman 2" som står mitt hjerte nærmest.

Husker at jeg faktisk ble skremt av min egen skygge når jeg spillte det back in the day.

Lenke til kommentar

Absolution driter jeg i, men Blood Money spiller jeg gjerne igjen. Synes de to nye spillene er litt for neddummet og holder deg i hånda for mye. Blood Money forblir det beste i serien enn så lenge.

 

De to nye spillene har mye bra med seg, og er en STOR forbedring over Absolution, men ja som du sier de har neddummet det, finner du en "historie" er det jo bare å følge den også får du masse score. 

Lenke til kommentar

Dere vet at dere kan fjerne "håndholdingen" på de to nye Hitman spillene? De er der jo for at -nye- spillere kan lett få overblikk over områdene (som er flere ganger større enn Blood Money sine største maps) Veteraner, som dere selv er, kan jo fint spille uten, og finne egne måter å drepe targets på. For å få alle achievements, så skal man jo faktisk spille utenom "historiene".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Absolution er, med Hitman 2(det faktisk Hitman 2), det svakeste Hitman-spillet, så jeg tviler på at noen ville omtalt det som en klassiker. Synd det ikke er snakk om Blood Money og Contracts.

 

Jeg synes forsåvidt det er jævlig rart at Hitman har fått så mye mer oppmerksomhet etter rebooten. Folk som ikke har spilt de gamle spillene prater om rebooten som en ny greie, med masse nye spennende konsepter, selv om det eneste som skiller det fra OG Hitman gameplaymessig er disse "opportunity"sa som popper opp, men jeg ville da tro at en hver legit Hitman-spiller skrur av den faenskapen ved første gjennomspilling uansett. Veldig spesielt, men det viser vel at folk flest må holdes i hånda, uanfaensett hva de driver med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...