Gå til innhold

FEATURE: Desse spela gler vi oss til i januar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig spent på KH3. Har ventet så mange år, men spørsmålene er mange. Blir det for barnslig og for simpelt? Siste FF spillene har vært middelmådige at best, lenge siden square har kommet med en bra rpg. Dette gjør meg litt skeptisk.

Jeg lurer også på hvordan de integrerer tidligere story. KH har jo blitt en helvetes clusterfuck av spill til diverse konsoller hvor storyen flettes sammen til et evig surball.

 

Gleder meg, men er redd spillet kommer til å skuffe. Håper for all del at jeg tar feil og at det blir magisk!

Lenke til kommentar

Veldig spent på KH3. Har ventet så mange år, men spørsmålene er mange. Blir det for barnslig og for simpelt? Siste FF spillene har vært middelmådige at best, lenge siden square har kommet med en bra rpg. Dette gjør meg litt skeptisk.

Jeg lurer også på hvordan de integrerer tidligere story. KH har jo blitt en helvetes clusterfuck av spill til diverse konsoller hvor storyen flettes sammen til et evig surball.

 

Gleder meg, men er redd spillet kommer til å skuffe. Håper for all del at jeg tar feil og at det blir magisk!

 

Satt meg ned i Julen med en kompis og pløyet gjennom samlingene av alle kingdom hearts spillene som er gitt ut til PS4 for å faktisk ha en nubbesjangs å koble sammen alt og forstå storyen. Galskapen bak det hele er jo at du faktisk må spille alle spillene som ikke på noen måte er gitt ut kronologisk etter hvordan historien spiller seg ut på og det hele over en total av 7 forskjellige konsoller for at du skal ha snøring på hva storyen i det heletatt dreier seg om og ikke mist hva som har skjedd mellom kingdom hearts 1 og 2 :rofl: .  Selv etter å ha brukt nærmere hele julen på å komme gjennom alt ble jeg sittende å se flere timelange youtube vidoer som forklarte historien for å omsider føle at jeg hadde full kontroll. Så en clusterfuck er vel en grei beskrivelse ja. Men uansett så elsker jeg denne spillserien og ser utrolig frem til 3! 

 

Dunkey har en fin video som sumerer opp storyen greit på under 5 minutter 

 

 

 

Ja, hele videoen er en stor spøk, galskapen er likevel at den er 90% korrekt  :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...