Gå til innhold

The Walking Dead-avslutningen dropper Steam, GOG og Humble til fordel for Epic Games Store


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns de sa det skulle bli gratis for dem som hadde kjøpt sesongen...

Det stemmer. Om du allerede hadde kjøpt sesongpasset for The Walking Dead: The Final Season får du resten av sesongen der du kjøpte det, uten å måtte betale noe ekstra.

Endret av akelbo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

har 5 epsidoer av walking dead på steam. og siste er "special episode, 400 days) Dette er siste ?

 

Regner med får alt på s team

 

Du mangler forsåvidt sesong 2 (5 episoder) og A New Frontier (sesong 3 med 5 episoder) og spinoffen Michonne (3 episoder).

 

Har vært gjennom alle samt første episode av final season. Men da ting ble usikkert om fremtiden ba jeg om refund og jeg har ingen planer om å kjøpe siste sesong igjen. Iallefall ikke nå som de outsources til Epic.

 

Jeg håper (og dette er ikke noe jeg håper på ofte) at EU eller noen andre kommer på banen og setter noen spilleregler for å ha eksklusivitet på de forskjellige klientene. Det kan ikke utvikle seg til at for hvert spill man kjøper så må man forholde seg til en ny klient. Konkurranse er sunt og dette ødelegger dette ved å tilby et spill på en klient alene. Samtidig så forstår jeg også at det skjer mtp. Steam tar mer betalt for å ha spill liggende der, men kanskje det er på tide med regulering her også?

 

(misforstå meg rett... jeg er ikke alltid like stor fan av regulering, men noen ganger kan det være til hjelp for oss forbrukere)

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Det var bare et svar på din kommentar. Hvis du ikke synes det er relevant får du spørre deg selv hvorfor du i utgangspunktet skrev en kommentar.

Fordi du er under et aller annet rart inntrykk av hvordan verden og forretninger fungerer. Du uttaler deg om ting du tydeligvis ikke har noe som helst inntrykk av hvordan faktisk fungerer. Og du kritiserer en part som gjør nøyaktig det du kritiserer de for ikke å klare å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Syns de sa det skulle bli gratis for dem som hadde kjøpt sesongen...

Det stemmer. Om du allerede hadde kjøpt sesongpasset for The Walking Dead: The Final Season får du resten av sesongen der du kjøpte det, uten å måtte betale noe ekstra.

Litt vanskelig om de ikke tilbyr resten på steam da.

Tror du misforstår. De som har kjøpt seasonpass får resten av episodene der de kjøpte spillet. Det er kun kjøpeknappen som er fjernet.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fordi du er under et aller annet rart inntrykk av hvordan verden og forretninger fungerer. Du uttaler deg om ting du tydeligvis ikke har noe som helst inntrykk av hvordan faktisk fungerer. Og du kritiserer en part som gjør nøyaktig det du kritiserer de for ikke å klare å gjøre.

Jeg skjønner ikke hva du mener.

 

Mitt poeng er bare at det er ikke vårt ansvar som forbruker at spillutgivere ikke er fornøyd med avtalene de har med distributører. Vi kan jo selvsagt ha et ønske om å støtte utviklerne mest mulig, men det betyr ikke at vi nødvendigvis bør akseptere et dårligere tilbud. Å kjøpe spill er jo ikke veldedighet heller.

 

Å skaffe eksklusivitetsavtaler er et knep for å lokke til seg dem som kjøper spill. Det er et skittent triks når deres plattform er kjipere enn konkurrentenes på de fleste områder. Unntaket er jo når epic også finansierer spillet (som her), da vil vi jo kanskje få spill vi ellers ikke hadde fått.

Lenke til kommentar

Håper det over tid kommer på steam hvor jeg har resten av sesongene og de 2 små mellom episodene. TWD har hatt en tendens til å følge opp tidligere spillinger på hvem som overlever og blir med videre, hvem du har behandlet bra og ikke.Tviler på at dette blir håndtert om man spiller først på Steam og så siste sesongen via Epic klienten.

 

Men skjønner at Epic får en enerett i en periode først, på si f.eks 6mnd med tanke på finansiering og hjelp. men dette holdes nok skjult slik at flest mulig handler det på Epic. Får se priser etterhvert for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...