Gå til innhold

Dette er elbilene som kommer i 2019


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ang ds3 så var den på en norges visit før jul med represanter fra ds og de sa at det ikke vil være el seter på el versjonen noe som virker veldig rart så får se om de ombestemmer seg før lansering.

 

Ja, jeg hadde tenkt til å skrive det samme faktisk. Den skal heller ikke leveres til høsten, men det skal komme noen biler på tampen av året (desember), mens den store utrullingen begynner i 2020. Det er også verdt å merke seg at den ikke får varme i rattet.

 

PS: Mercedes burde sparke designavdelingen

Lenke til kommentar

Har dere vurdert å bare bruke EPA-standarden, siden den virker å være mest realistisk?

 

Jeg skjønner at det ikke er europeiske standarder, men dere er vel ikke forpliktet til disse? Er det noen ulemper ved å bare forholde seg til EPA?

 

Det må jo være bedre å snakke om mest mulig realistiske estimeringer, tenker jeg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ang ds3 så var den på en norges visit før jul med represanter fra ds og de sa at det ikke vil være el seter på el versjonen noe som virker veldig rart så får se om de ombestemmer seg før lansering.

 

Ja, jeg hadde tenkt til å skrive det samme faktisk. Den skal heller ikke leveres til høsten, men det skal komme noen biler på tampen av året (desember), mens den store utrullingen begynner i 2020. Det er også verdt å merke seg at den ikke får varme i rattet.

 

PS: Mercedes burde sparke designavdelingen

Oi oi oi, ikke varme i rattet! Seriøst, er det et problem? ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Imponerende vekst fra 2017 til 2018 for Leaf, men nå ser det ut til at Tesla kommer til å levere mer enn 4000 biler til Norge bare i første kvartal. Det avhenger naturligvis litt av hvor mange som venter på billigere utgaver, da Model 3 koster en del mer enn Leaf akkurat nå.

 

Men Nissan må nok gi litt gass og komme med større batteri med bedre temperaturstyring for å svare på Model 3s inntog.

 

Oi oi oi, ikke varme i rattet! Seriøst, er det et problem?

Med en app som gjør bilen god og varm før du setter deg inn så er det egentlig lite poeng med varme i rattet.

Endret av hekomo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Imponerende vekst fra 2017 til 2018 for Leaf, men nå ser det ut til at Tesla kommer til å levere mer enn 4000 biler til Norge bare i første kvartal. Det avhenger naturligvis litt av hvor mange som venter på billigere utgaver, da Model 3 koster en del mer enn Leaf akkurat nå.

 

Men Nissan må nok gi litt gass og komme med større batteri med bedre temperaturstyring for å svare på Model 3s inntog.

 

 

Oi oi oi, ikke varme i rattet! Seriøst, er det et problem?

Med en app som gjør bilen god og varm før du setter deg inn så er det egentlig lite poeng med varme i rattet.

Det er særdeles behagelig å ha rattvarme på 1 på kalde vinterdager uansett om man har varm bil. Bør være standard i en premiumbil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er særdeles behagelig å ha rattvarme på 1 på kalde vinterdager uansett om man har varm bil. Bør være standard i en premiumbil.

Hvis det er så varmt i kupeen at man må ta av seg jakken så er det neppe nødvendig med rattvarme.

 

Men hvis man ikke har en bil der kupeen kan varmes opp enkelt og greit så er det sikkert en fordel ja.

Lenke til kommentar

Hvis det er så varmt i kupeen at man må ta av seg jakken så er det neppe nødvendig med rattvarme.

 

Men hvis man ikke har en bil der kupeen kan varmes opp enkelt og greit så er det sikkert en fordel ja.

akkurat det som er poenget,selv med varm kupe, uten jakke, så er det digg med litt varme i rattet når det er kaldt ute.

 

Snakker av personlig erfaring da jeg har det selv, du har kanskje ikke testet det selv siden du kommer med slike antakelser?

Endret av The Jackal
Lenke til kommentar

Som svar på spørsmålet i artikkelen. Jeg venter på en elbil som kan erstatte min Avensis, plass og rekkevidde..! Og som jeg har råd til. Finnes fremdeles ikke! Biler som starter på min bruttolønn, 700.000 er jo latterlig, varme i rattet eller ikke. Hva er det folk tjener egentlig??

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...