Gå til innhold

[Løst] Driver oppdatering, AVG sier jeg trenger å oppdatere flere


Anbefalte innlegg

Skal oppdatere alle driverne på pcen. Ved bruk av "Intel Driver & Support Assistant" så er alle driverne fra intel oppdatert. Men ved sjekk av "AVG driver updater", så er der fortsatt endel Intel drivere som ikke er helt up to date. Der stoler jeg jo mest på at Intel gir meg det mest riktige svaret.

Hva sier dere, er dette noe å oppdatere eller skal jeg bare la det være slik?

Windows sier og at den beste driveren er installert

 

Dette sier AVG at trengs å oppdatere:

post-174932-0-34762600-1546102206_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, er jo akkurat det, er ikke lett å bli klok på alt dette.

 

Nyeste Intel driver: https://downloadcenter.intel.com/download/20775/Intel-Chipset-Device-Software-INF-Update-Utility-?product=98085

 

Det skal være Mobile Intel® HM175 Chipset i min pc ifølge komplett sine spec, og den skal være støttet av den nyeste versjonen i følge Intel. Men Intel skriver også:

Note: The Intel Chipset Device Software does not install drivers for AGP or USB. Do not download this utility if your device manufacturer is recommending it to correct an "AGP driver," "AGP GART," or "USB driver" issue; it will not correct your issue.

 

Er dette noe jeg er berørt av, forstår meg ikke helt på det den infoen sier. Skal jeg installere eller ikke?

Intel Driver & Support Assistant sier jo at jeg er up to date

 

Min PC: https://www.komplett.no/product/950595?noredirect=true#technical-details

Lenke til kommentar

Ja, har slitt med bsod i lang tid, har vell hatt ca 40-50stk i fjor. Med litt forskjellige melldinger på de. Har prøvd meg litt frem med å oppdatere 2-3 drivere om gangen, for å se om jeg kunne finne problemet. Men har ikke hjulpet. Så nå er jeg lei av det og bare oppdatere alt. For hadde tenkt å spør om hjelp her, men første bedskjedn jeg nok kommer til å få, er å oppdatere driverne. Så derfor tenkte jeg bare å gjøre det med en gang. For det kan gå en dag eller 3 uker til neste bsod.

 

Men kan nok nøye meg å stole på Intel og windows at dette er rett. Og heller oppdatere hvis jeg får det litt mer bekreftet at det er dette som lager problemet.

Takk for hjelpen syar2003

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...