Gå til innhold

Norsk layout på 60% tastatur?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha operert med litt forskjellige tastatur, også med US layout i Norsk modus.

Du vil ha æøå, disse vil finnes og de fleste spesialtegn.

MEN! disse tegnene: "<>" kan du se langt etter, disse forsvinner, årsaken er at USAerne mangler en knapp hvor disse er plassert på norsk tastatur og disse taper du.

Så skriver du ofte med disse så blir det vanskelig, trenger du dem en gang iblant så har du tegnkart og copy paste.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har selv snust på Anne Pro 2, men gikk heller for en Leopold FC600M med MX Browns med nordisk layout. Den er 60% og kan bestilles fra MaxGaming.no for ca. 1200 kroner, som blir billigere enn en Anne Pro etter frakt + toll etc. Ellers har MaxGaming også Pok3er (60%) med nordisk layout, og Ducky sin 60%. Levering tok 2 dager (fra Sverige til Bergen).

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Gjest Slettet-XHLacM

(...), men gikk heller for en Leopold FC600M med MX Browns med nordisk layout. Den er 60% og kan bestilles fra MaxGaming.no for ca. 1200 kroner, som blir billigere enn en Anne Pro etter frakt + toll etc.(...)

Jeg gjorde akkurat det samme som deg. Det fristet veldig med et Pok3r, men jeg var avhengig av piltastene og da var FC600M det beste valget. Så langt er jeg super-fornøyd.

post-49487-0-22069100-1550315684_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...