Gå til innhold

ProShop -Ingen ordrebekreftelse eller ordrehistorikk på bestilt og betalt vare.


Anbefalte innlegg

Bestilte en robotstøvsuger av ProShop for noen dager siden med å håp om at den skulle komme fram til jul. Betalte varen med kort og tenkte ikke mer over saken. I dag tenkte jeg at jeg skulle spore pakken og prøvde å finne fram ordrebekreftelsen på epost, men det viste seg at jeg aldri har fått noe bekreftelse pr e-post.
Logget deretter inn på "min side" på ProShop for å finne ordren der ,men der var det heller ingen informasjon om ordren.. Hverken historiske eller under behandling.

 

Sjekket bank kontoen min og der var det trukket penger for varen av ProShop. Har sendt epost til dem nå i kveld, så de har naturlig nok ikke hatt tid å svare for seg enda.

 

 

Spørsmålet mitt er. Er det andre som har samme erfaring fra ProShop. Skal jeg være bekymret ? 

Endret av bergetun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nettopp bestilt og mottatt en skjerm fra dem. så god erfaring der. Har du sjekket spam/søppel/uønsket-folderen?

 

Edit: Det er jo som regel veldig stor pågang mot jul, om det kanskje kan ha noe å si. Trekk av konto går vel rimelig automatisk, men kanskje de har litt kapasitetsproblemer med serveren sin eller noe slikt. Jeg tror du kan ta det med ro. Om det verst tenkelige skulle henne, så får du alltids pengene tilbake. Slapp helt av.

Endret av Dominator X
Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt en del fra proshop. Ingenting å bekymre seg for.

 

Merkelig det som har skjedd her da :\ Men så lenge du har dokumentasjon fra banken skal ikke dette være noe problem.

 

Proshop er en sånn sjappe som selger veldig mye - men de opererer med fjernlager. Dermed kan man finne mye som ikke andre har, og til gode priser. Man må bare belage seg på å vente.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...