Gå til innhold

Gutten bak Floss-dansen trekker Epic for retten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jo Blizzard rettighetene på ordet Cataclysm ett ord!!!

Så ingenting er overraskende lengre.

Er vel ikke lenge til noe tar "The" heller. Så da må man begynne og finne opp mumbo jumbo ord for og ikke bli saksøkt om en ikke så alt for fjern fremtid vil jeg tro.

Så bare finn opp danser så kommer det en stakkar til og bruke noe tilsvarende likt så du kan saksøke dem??

Lenke til kommentar

Nå har jo Blizzard rettighetene på ordet Cataclysm ett ord!!!

Så ingenting er overraskende lengre.

Er vel ikke lenge til noe tar "The" heller. Så da må man begynne og finne opp mumbo jumbo ord for og ikke bli saksøkt om en ikke så alt for fjern fremtid vil jeg tro.

Så bare finn opp danser så kommer det en stakkar til og bruke noe tilsvarende likt så du kan saksøke dem??

 

Naahhh... noen har allerede forsøkt. Og ble avvist.

Lenke til kommentar

Fyren har jo vært med å promotert Fortnite, deltatt i Epic Games sponset turneringer osv.

 

Og nå har han plutselig funnet ut at han blir frarøvet penger, type.

 

Han? Nope. "I stedet er det hans mor og manager som mener..." Tror ikke han bryr seg stort. Det er mora som lukter raske penger her.

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Jeg får visst ta jobben som den gamle grinebiteren som er uenig med alle andre. :)

 

Dansekoreografi faller ganske klart inn under loven om opphavsrett til åndsverk, iallfall i Norge. Ref https://lovdata.no/lov/2018-06-15-40/§2

 

Å si at dette er bare handler om å "bevege seg" er omtrent som å si at musikk bare handler om å "lage lyder". En kan selvsagt være uenig i loven, men hvis noen faktisk kan bevise at de oppfant bestemte dansetrinn så har de antagelig opphavsretten til disse. Om dette faktisk er tilfellet her har jeg ingen forutsetning for å vite.

Lenke til kommentar

Milly Rock er også stjålet og kalles Swipe It, mener å ha hørt at 2 Milly også jobber med å saksøke Epic Games. Personlig mener jeg at Epic Games tjener penger ved å selge disse "emotene" som andre har skapt. Kunne like gjerne være korte sangsnutter (music kits i CS:GO), hvis det ikke hadde vært for opphavsrett så kunne jeg lett ha tegnet og solgt masse Disney Effekter på Redbubble men dessverre rakk jeg bare å tjene rundt 500 spenn på å selge mobildeksel med en tegning av Tommy og Tigern ?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...