Gå til innhold

Hvordan sletter jeg cashe i Spotify?


jae-ols

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t8fn5F

Du spør for enkelt. Om du ikke vet hvor du skal finne kataloger og filer på din datamaskin, så tørr man ikke fortelle noe, da sjansene for at du gjør ting du ikke burde gjort er veldig høy.

Men jeg kan gi deg et hint. USERNAME er ditt brukernavn og ikke USERNAME, så fremst ikke kontoen din er USERNAME da.

 

Hos meg ligger den under......\AppData\Local\Packages\SpotifyAB.SpotifyMusic_zpdnekdrzrea0\LocalCache\Spotify

Endret av Slettet-t8fn5F
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 8 måneder senere...
Gjest Slettet-t8fn5F

Hvordan vet du det? Jeg prøvde å slette cache i Spotify, men fikk det ikke til. 

Du har fått instruksjon tidligere i tråden, men det var for teknisk vanskelig for deg. Å begynne å tukle med et program som skal reparer systemet ditt, er ikke veien å gå.

 

Hadde programmet kunne lært deg bittelitt om systemet, så hadde det vert mye bedre.

Lenke til kommentar

Du har fått instruksjon tidligere i tråden, men det var for teknisk vanskelig for deg. Å begynne å tukle med et program som skal reparer systemet ditt, er ikke veien å gå.

 

Hadde programmet kunne lært deg bittelitt om systemet, så hadde det vert mye bedre.

Ja det er for vanskelig for meg, jeg er ærlig å innrømmer det. Ikke alle er så flinke på data. Det må du bare respektere. Filer blirfor vanskelig. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Ja det er for vanskelig for meg, jeg er ærlig å innrømmer det. Ikke alle er så flinke på data. Det må du bare respektere. Filer blirfor vanskelig. 

Ja jeg skjønner det, men det er derfor jeg fraråder deg med noen programmer som skal fikse systemet ditt, når det ikke er noe i veien med systemet.

Det å vite hvor du skal skrive inne en sti eller hvor du skal klikke for å gjøre det samme grafisk, er forferdelig lav grense for å kunne. Bare enda en grunn til å fraråde deg dette programmet.

Endret av Slettet-t8fn5F
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...