Gå til innhold

LG G7 ThinQ eller Huawei mate 10 pro?


ili

  

4 stemmer

  1. 1. Hvilken er best?

    • LG G7 ThinQ
      3
    • Huawei mate 10 pro
      1


Anbefalte innlegg

Jeg har disse to telefonene, men tenkte å gi bort en. Men hvilken? Klarer ikke bestemme meg. Noen som har en mening om hvilken som er best?

 

Mate 10 pro har oled, 2 GB mer minne, dobbelt lagring, dual sim.

 

G7 ThinQ har opptil 2 TB minnekort plass, mye raskere grafikkbrikke, spesielt lyd system.

Endret av ili
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med tanke på at du har begge to selv, så er det jo ingen andre som kan svare på det spørsmålet bedre enn deg selv?  :hmm: Hva er det som betyr noe for deg?

 

Ja, det har du rett i. Men har hatt g7 thinq i 3-4 mnd og likte den veldig godt. Og har siste par ukene prøvd mate 10 pro for å se hvilken jeg liker best. Men føler begge er såpass gode at det er vanskelig å skille dem.

 

Liker dual sim muligheten spesielt siden jeg reiser litt og kan ha norsk og utenlandsk sim samtidig. Eller vanlig telefon abb og mobilt bredbånd samtidig i Norge. Oled er og interessant pga muligheten for svart bakgrunn og spare strøm.

 

Men spiller litt og da er g7en bedre. Begge går glatt nå, men tenker spillene blir mer og mer krevende så kan være lurt å satse på den med kraftigst gpu.

 

Valgets kvaler.

 

Håpte kanskje en eller annen mobil ekspert eller Huawei/LG fanatiker ville komme med noen visdomsord

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Tja, man kan jo vurdere hodetelefonutgang, ladeport, ladehastighet, varslingslys/blink, batterikapasitet for å nevne noe. Dette mener du sikkert noe om allerede. Videre ville jeg vektlagt mulighet for VoLTE ganske sterkt, og jeg vet ikke om LG tilbyr dette?

 

Og så er det kamerakvaliteten...

Lenke til kommentar

LG G7 støttet VoLTE like mye som alle andre, problemet er at enkelte europeiske operatørene har valgt å ikke støtte telefonen. Tenker at det  er pga de kun støtter de telefonene som det er solgt flest av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...