Gå til innhold

Overføre regnskap fra ett regnskapsprogram til ett annet


Anbefalte innlegg

Hei :)

Jag har brukt Fiken sitt regnskapsprogram i flere år nå, men avsluttet nylig abonnementet ettersom jeg har svært lite omsetning. Tidligere har det vært en enkel skuring å sende inn årsregnskap og næringsoppgave, men etter at jeg avsluttet er jeg veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Alle dokumenter er lastet ned, men jeg vet ikke hvor jeg tar det videre. Regner med at dette kan føres relativt lett i Excel ettersom jeg har veldig få poster. Postene det er snakk om er hovedsakelig:

 

- salg av varer (kun noen få)

- renteinntekter

- fakturerte inntekter

- utgifter til mobil

- innkjøp diverse utstyr

 

Tar i mot alle gode råd. Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er akkurat derfor eg bruker Fiken enda sjølv med liten omsetning. Du kan føre alt du trenger i excel, men den ekstra tida du bruker kan koste meir enn det smaker. Det største arbeidet er jo å plassere omsetning inn i riktige poster som Fiken gjør halvautomatisk for deg. For ikkje snakke om tilgangen til deira hjelpeside som hjelper deg i riktig retning om du skulle vere usikker.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Det skal vel være fullt mulig å føre regnskapet i Excel så lenge det er relativt få poster. Greia er bare at jeg er usikker på oppsettet. Hvordan man skal sette opp inntekter, utgifter, renteinntekter osv.. Regner med at det egentlig ikke er verre enn å ha to separate kolonner; en for "inntekter" og en for "utgifter".

 

Eller er jeg på bærtur?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...