Gå til innhold

Blizzard nedprioriterer Heroes of the Storm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjipt for det eneste MOBA jeg faktisk liker å spille. Ikke noe komplisert inventory/shop-system, ikke noe last-hit tull for xp, team wide level up og runder på cirka 20 min (ikke 40-90...). Og kanskje best av alt, jeg har enda ikke fått beskjed om å ta livet mitt i Hots. Ei heller sett noen andre få den beskjed eller lignende. Noe som skjedde jevnlig i de fleste andre moba jeg har testet, som HoN, Lol, Dota 2 og Smite...

 

Slutter ikke spille enda, men det blir spennende å følge med på utviklingen videre. Om det blir noe utvikling eller ren maintenance 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Blizzard klarer fint å grave sin egen grav uten at Activision trenger å hjelpe til.

 

Nei, Blizzard var en gang et respektabelt selskap som blødde for å lage gode spill. Dette finner man bevis på ved å se på hvor mange halvferdige spill de kansellerte bare fordi de følte de ikke var gode nok opplevelser.

 

Med Activision som puster dem i nakken så driter de i fansen og går kun for profitt for å blidgjøre investorer som ikke kan få mange nok milliarder på bok. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Blizzard klarer fint å grave sin egen grav uten at Activision trenger å hjelpe til.

 

Nei, Blizzard var en gang et respektabelt selskap som blødde for å lage gode spill. Dette finner man bevis på ved å se på hvor mange halvferdige spill de kansellerte bare fordi de følte de ikke var gode nok opplevelser.

 

Med Activision som puster dem i nakken så driter de i fansen og går kun for profitt for å blidgjøre investorer som ikke kan få mange nok milliarder på bok. 

Store stygge ulven er ute ettter å ta stakkars spillselskapet mitt å nei. Eller kanskje det bare er at den gamle garden av Blizzard utviklere forsvant for lenge siden. Activison og Blizzard har vært sammen i 10 år, det har ikkle blitt dritt før nå.

Lenke til kommentar

 

 

Blizzard klarer fint å grave sin egen grav uten at Activision trenger å hjelpe til.

 

Nei, Blizzard var en gang et respektabelt selskap som blødde for å lage gode spill. Dette finner man bevis på ved å se på hvor mange halvferdige spill de kansellerte bare fordi de følte de ikke var gode nok opplevelser.

 

Med Activision som puster dem i nakken så driter de i fansen og går kun for profitt for å blidgjøre investorer som ikke kan få mange nok milliarder på bok. 

Store stygge ulven er ute ettter å ta stakkars spillselskapet mitt å nei. Eller kanskje det bare er at den gamle garden av Blizzard utviklere forsvant for lenge siden. Activison og Blizzard har vært sammen i 10 år, det har ikkle blitt dritt før nå.

Kanskje du bør anskaffe deg kunnskap, før du uttaler deg om ting du ikke peiling på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Blizzard klarer fint å grave sin egen grav uten at Activision trenger å hjelpe til.

 

Nei, Blizzard var en gang et respektabelt selskap som blødde for å lage gode spill. Dette finner man bevis på ved å se på hvor mange halvferdige spill de kansellerte bare fordi de følte de ikke var gode nok opplevelser.

 

Med Activision som puster dem i nakken så driter de i fansen og går kun for profitt for å blidgjøre investorer som ikke kan få mange nok milliarder på bok. 

Store stygge ulven er ute ettter å ta stakkars spillselskapet mitt å nei. Eller kanskje det bare er at den gamle garden av Blizzard utviklere forsvant for lenge siden. Activison og Blizzard har vært sammen i 10 år, det har ikkle blitt dritt før nå.

Kanskje du bør anskaffe deg kunnskap, før du uttaler deg om ting du ikke peiling på.

Det eneste Blizzard har kommet med de siste årene er remakes av gamle spill og mobilspill. Det siste fullstendig nye spillet deres var Overwatch og det er snart 3 år siden. Activision puster dem i nakken fordi de ikke kommer med noe nytt, så kanskje de burde gjøre det snart. Tilogmed wow fansen begynner å bli lei på grunn av alle de dårlige patchene de legger ut for tiden.

Lenke til kommentar

Er helt enig at Blizzard har tapt seg noe enormt de siste årene. Siden Warcraft 2 kom så står jeg nå for første gang uten et Blizzard spill å spille. 

 

Blizzard har sakte men sikkert gjort hvert av spillene deres uaktuell for meg. De har vært en stor del av mitt gamer liv, men hvordan skal jeg klare å støtte et selskap som ikke støtter sine egne? 

 

Legger med utsnitt fra Method sin utalse. Finnes lignende fra de fleste PRO teams som en gang fantes i HOTS

 

Like so many of you in the community, we were shocked and saddened at the announcement by Blizzard Entertainment that HGC and Heroes of the Dorm were being canceled in 2019, and even more - the development team was being scaled down to what can only be assumed to be "just enough" to keep the game running.

Method was immensely proud to hold a spot in the HGC. Our players were instantly embraced by the rest of our teams and our community; we have nothing but respect and admiration for the players, content creators, and fans of Heroes.

We are troubled by the way the announcement was made; namely the impolitic choice to use social media to share such a message that effectively ended the careers of hundreds of players, content creators, casters, production crews overnight - and broke the hearts of countless fans.

We can confirm with heavy hearts we have disbanded Method HOTS, and issued termination agreements to our team members. We will do our best to support them during their transition into the next phase of their professional journeys.

Respectfully,
Darrie, General Manager
@MethodDarrie

 

Lenke til kommentar

 

 

Blizzard klarer fint å grave sin egen grav uten at Activision trenger å hjelpe til.

 

Nei, Blizzard var en gang et respektabelt selskap som blødde for å lage gode spill. Dette finner man bevis på ved å se på hvor mange halvferdige spill de kansellerte bare fordi de følte de ikke var gode nok opplevelser.

 

Med Activision som puster dem i nakken så driter de i fansen og går kun for profitt for å blidgjøre investorer som ikke kan få mange nok milliarder på bok. 

Store stygge ulven er ute ettter å ta stakkars spillselskapet mitt å nei. Eller kanskje det bare er at den gamle garden av Blizzard utviklere forsvant for lenge siden. Activison og Blizzard har vært sammen i 10 år, det har ikkle blitt dritt før nå.

Det har gått nedover siden Starcraft 2 og vært dritt siden Diablo 3.

Lenke til kommentar

 

 

Ser ut som wow ikke er det eneste blizzard spillet som gjør det dårlig for tiden.

 

Lurer på om vi kan takke activision for det ?

Blizzard klarer fint å grave sin egen grav uten at Activision trenger å hjelpe til.

Ja.

Er litt som en sadist vs. masochist meme.

 

"Sånn. Nå har dere kjøpt oss. Skal dere torturere oss grovt? Stenge oss inne i mørket?" ?

 

"Eh. Vi tenkte bare å utnytte den intellektuelle eiendommen deres på det groveste..." ?

 

"Kutt opp huden og strø salt i sårene? Gi oss ris til det blør og vi griner, og fremdeles ikke stoppe?" ☺️

 

"Um. Gå hjem og lag spill. Send eventuell profitt til oss." ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...