Gå til innhold

Først ute med «kamerahull» i skjermen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7

Uten frontkamera (og noe annen sensor) får man ikke face unlock, og det er vel ingen som tørr å slippe en telefon uten det i dag.

 

 

Hva med Googles flaggskip, Pixel 3? (uten Face unlock altså) ;)

 

Selv om jeg fint hadde klart meg uten selv så innser jeg vel at resten av verden er så avhengig av selfies at det nok bare blir med drømmen..

Lenke til kommentar

Hva med Googles flaggskip, Pixel 3? (uten Face unlock altså) ;)

 

Selv om jeg fint hadde klart meg uten selv så innser jeg vel at resten av verden er så avhengig av selfies at det nok bare blir med drømmen..

 Pixel 3 har jo face unlock?

 

Alle "Android One" telefoner har det så ville vært rart om dem fjerna det på pixeln.

 

Pixel 3 har jo i tillegg fingersensoren på baksiden, så når telefonen står fast i holderen sin i bilen så ville det vært utrolig tungvindt uten face unlock.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

 Pixel 3 har jo face unlock?

 

Alle "Android One" telefoner har det så ville vært rart om dem fjerna det på pixeln.

 

Pixel 3 har jo i tillegg fingersensoren på baksiden, så når telefonen står fast i holderen sin i bilen så ville det vært utrolig tungvindt uten face unlock.

 

 

Nope, den har ikke det..

Lenke til kommentar

Nope, den har ikke det..

 

Haha hva i alle dager. Enda en grunn til å kalle den telefonen en katastrofe  :rofl:

Veldig merkelig at dem har fjærnet en standard Android feature på den mest standard Android telefonen som finnes.

Notification LED har dem vært så flink å fjerne og. Heldigvis for min del utvikles det apps som fikser problemet på pixeln, som jeg også får brukt på min Oneplus 6T som også mangler led.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Har du funnet en bra app, da? Bruker Lightflow selv.

Lightflow suger vel batteriet for strøm?

Eller e den bare for å styre leds på telefoner som har det?

 

Uten root så er det  vel Pixel Pulse som er den som bruker minst strøm, så jeg holder meg til den.

Satser på at noen lager en som viser noen fine farger rundt notch eller noe slikt etterhvert, men det vil nok kreve root for å ikke skape wakelocks.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Lightflow suger vel batteriet for strøm?

Eller e den bare for å styre leds på telefoner som har det?

 

Det er vel det den er til, ja. Har ikke merket noe problemer med batteribruk. Jeg bruker den på en Pixel (1).

 

Takk for tips om PixelPulse, selv om jeg nok misforsto litt hva den brukes til. Skal sjekkes ut uansett.

Endret av frohmage
Lenke til kommentar

Det er vel det den er til, ja. Har ikke merket noe problemer med batteribruk. Jeg bruker den på en Pixel (1).

 

Takk for tips om PixelPulse. Skal sjekkes ut.

 

Pixelpulse er jo ganske unødvendig om du har Pixel 1 som allerede har notification led?

Greia er at nyere telefoner ikke har denne led'n så man må bruke pixler på oled skjermen instede.

Lenke til kommentar

 

Hvorfor er det ikke noen som bare dropper front kameraet?? Jeg ville gjerne tatt en uten frontkamera. Ville jo vaert billigere å produsere å..

Fordi folk er så selvsentrerte og må ha bilder av seg selv ørtenogfjaksti ganger om dagen.

Er enig at frontkamera hovedsakelig brukes av selvsentrerte mennesker med mindreverdighetskomplekser. Men, det er en fordel for en stor del brukere som bruker mobil til videoanrop. For disse er frontkamera nærmest en nødvendighet.

 

Tenk alle familier som bor langt fra hverandre, hvor fint er det ikke for de å kunne se hverandre, i stedet for å bare høre stemmen.

Tenk på mor eller far som er på plattform 2-3 uker i strekk. Hvor fint er det ikke for vedkommende å ha en videosamtale med familien hjemme, å kunne se sine barn daglig.

 

I stedet for å bare fokusere på selfie-idiotene, så er det en stor fordel med frontkamera for de som har litt mer vett i hue.

Endret av Mr. Johansen
Lenke til kommentar

Først ute med «kamerahull» i skjermen

Feil, sjekk kilden deres:

 

We are in Hong Kong for the official introduction of Honor View 20 - its first phone with an in-screen camera.

 

Samme sted melder:

 

Samsung just announced the world's first smartphone with camera hole in the display, the Galaxy A8s.

Kilde: https://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_a8s_is_official_with_a_infinityo_display_and_snapdragon_710-news-34630.php

Endret av mandela
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...