Gå til innhold

Far Cry: New Dawn er en postapokalyptisk oppfølger til Far Cry 5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter den totale katastrofen hele Fallout 76 releasen har vært med selve kvaliteten på spillet, Bethesdas bedritne behandling av kundene sine i ettertid og lekkasjen av kundeinfo på siden deres nå nylig så må Ubisoft har vært totalt ekstatiske. De kunne umulig valgt ett bedre tidspunkt å annonsere New Dawn på.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

 

17 år etter at atombombene gikk av mot slutten av Far Cry 5

 

 

 

Takk skal du faen meg ha for den spoileren da!

 

Jeg har kjøpt FC5 men ikke spilt det ennå.

 

Faen!

Hvorfor i herrens navn går du inn på artikkelen da ? Overskriften er jo "postapokalyptisk oppfølger til Far Cry 5", det skal jo ikke all verdens fantasi til for å forstå at det er 1) En oppfølger 2) En vesentlig risiko for at en artikkel som tar for seg neste spill i serien, også omtaler det forrige spillet.

 

Det begynner å bli en stund siden Far Cry 5 ble lansert, da må man jo forvente at artikler om Far Cry serien også inneholder spoilers.

Lenke til kommentar

Så en kamerat spille far cry 5. Så rimelig døll ut med fiender som spawna overalt hvert 2minutt. Elendig gamedesign.

Funker sikkert knall for folk som vil ha action hele tiden.

Men kvalitet er det ikke.

Selfølgelig er det kvalitet det er tydelig at du ikke har spilt spillet pga av at du er negative i første omgang.

I spillet er det mer en bare skyting av fiender du kan jakte og få premier for diverse spesielle dyr som man må lete etter , man har fiske konkuranser osv osv det er et tonn av avslappende ting å gjøre uten å måtte drepe hele tiden, man kan også fly helikoptere og vanlig fly og bare beundre verden ovenfra, båter og vannskutere kan man også bruke så spillet er etter min mening et meget bra kvalitets spill.

Endret av Tåka
Lenke til kommentar

Fikk ingen gode følelser av dette her egentlig. Fekk litt samme inntrykket av syretripp i alle regnbuens farger som av Rage 2, som jeg syns ser lite appellerende ut. Men nå har jeg jo egentlig aldri orket å spille noen av disse spillene her de siste årene heller så det kommer jo ikke som noen bombe at typen er på bånn.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Sånn er det i store selskap at man kan gi ut spill på kort tid. Ikke bare en team, men flere. AC Syndicate ble laget på 3 år, selv om det var 1 år mellom AC spill utgivelse. Men er en selvfølge at de må lære seg mer kvalitet og gjøre skikkelig jobb.

 

Dette minner meg veldig om Watch Dogs hvor de brukte grafiti og slike rare symboler og farger, men det er jo samme selskap, så det er ikke overraskende. Uansett gleder jeg meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...