Gå til innhold

Enorm Counter-Strike: GO-oppdatering introduserer battle royale


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja. Jeg har spilt noen få timer CS:GO, og er vel ikke i målgruppen, men dette fremstår som et billig forsøk på å slenge seg på hypen rundt Battle Royale.

 

Hypen var vel strengt talt størst for ett år siden, og dette ser ut til å ha vært i produksjon siden 2016, i alle fall med tanke på alle 'survival' filene som har dukket opp siden da

Lenke til kommentar

Nå spiller ikke jeg CS:GO, men jeg vet at det spillet sliter med at folk jukser. Når spillet nå blir gratis vil det bli enda billigere å bli tatt for juks. De burde heller økt prisen på spillet.

 

Som det står i artikkelen, så er det noe som heter prime konto. Denne koster 125kr, da kan du velge å bare spille med andre som har prime, så du slipper litt unna hackere osv. Noen tullinger vil det selvfølgelig alltid være.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Nå spiller ikke jeg CS:GO, men jeg vet at det spillet sliter med at folk jukser. Når spillet nå blir gratis vil det bli enda billigere å bli tatt for juks. De burde heller økt prisen på spillet.

 

koster nå 125kr for prime nå :) Så er en liten økning

Fremdeles mulig å få prime på gamlemåten, altså ved å ranke opp til level 21 og registrere et telefonnummer. Å kjøpe prime via steam er vel kun en snarvei for å slippe "billig" unna med tanke på tidsbruk.

Lenke til kommentar

Så hvis cs er gratis nå, og man kan betale 125 for og unlocke prime så betyr det at alle de som jobba seg opp til rank 21 for og ikke møte på så mange hackere vil nå møte på hackere som "kjøper cs" for 125 kr?

 

For meg virker dette som en lettere måte for hackere og spille på prime uten og bruke masse tid.

Lenke til kommentar

Jeg håper de tar juksing seriøst, siden det er et stort problem og ødelegger for alle andre, noe både Battlefield V, Blackout og PUBG sliter veldig mye med! Har egentlig slutta med online spill, pga all denne juksingen.. men Battle royal må jeg prøve enstund! lol;)

...

Morsomt spill, skikkelig adrenalinkick, litt lett underholdning kontra de tunge og seriøse Battle royal spillene! kunne hvert mere ting som "hoppe gjennom vindu" og lignende småting. Liker virkelig ikke at man kan se hvor de andre er på kartet, det er helt idiotisk.. 

Endret av hrflikk
Lenke til kommentar

Så hvis cs er gratis nå, og man kan betale 125 for og unlocke prime så betyr det at alle de som jobba seg opp til rank 21 for og ikke møte på så mange hackere vil nå møte på hackere som "kjøper cs" for 125 kr?

 

For meg virker dette som en lettere måte for hackere og spille på prime uten og bruke masse tid.

TrustFactor har tatt over for prime. Denne baseres seg (trolig) på en brukers/kontos oppførsel, antall timer, antall spill, etc. Det fungerer faktisk. Eneste gangene jeg har møtt 'obvious' cheaters er når jeg spiller med en kompis med lav trustfactor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...