Gå til innhold

Det kan være hull i din neste mobilskjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er dette det store problemet til folk? -At man ikke får skjermflate på hele telefonen?

 

Klarer overhode ikke å se problemet. Jeg blåser i om en halv cm over på telefonen ikke har skjerm, pga høyttaler, kamera mm.

 

Gi meg heller en halv cm øverst uten skjerm i stedet for alle lepper, busslommer og andre løsninger.

 

Dropp frontkamera, høyttaler og andre sensorer øverst, så får folk full skjerm..

Endret av plankeby
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Er dette det store problemet til folk, at men ikke får skjermflate på hele telefonen?

 

Klarer overhode ikke å se problemet. Jeg blåser i om en halv cm over på telefonen ikke har skjerm, pga høyttaler, kamera mm.

 

Fullstendig enig. Om Pixel 3 hadde hatt en anelse tynnere lepper oppe og nede hadde det vært det ideelle designet etter min mening.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er dette det store problemet til folk, at men ikke får skjermflate på hele telefonen?

 

Klarer overhode ikke å se problemet. Jeg blåser i om en halv cm over på telefonen ikke har skjerm, pga høyttaler, kamera mm.

 

Støtter denne jeg også. Selv har jeg en "tjukk" telefon med tilnærmet verandaleppe både oppe og nede (Xperia XZ1 Compact), og det kunne ikke brydd meg mindre at skjermen ikke fyller hele forsida. Dog, det er jo folk som gjør det utroligste for å være trendy og først ute, og det er gjerne de som løper og kjøper først, så ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan jeg bare få en rammeløs telefon uten et forbanna selfiekamera som jeg aldri bruker uansett?

Tipper: Nei.

Selfie-kamera er vel såpass mye brukt av andre at du nok ikke vil finne populære telefoner uten. For de av dere som er så opptatt av null rammer og innhukk så får dere vel bare vente til teknologien kommer der at de kan være bak skjermen.

Lenke til kommentar

 

Er dette det store problemet til folk, at men ikke får skjermflate på hele telefonen?

 

Klarer overhode ikke å se problemet. Jeg blåser i om en halv cm over på telefonen ikke har skjerm, pga høyttaler, kamera mm.

 

Fullstendig enig. Om Pixel 3 hadde hatt en anelse tynnere lepper oppe og nede hadde det vært det ideelle designet etter min mening.

Dette er produsenter ute etter oppslag og likes mer en praktisk bruk for folk flest.

Ja det er nok en god del posisjonering også men her er mye av det hvor Samsung ønsker å plassere Apple for å maksimere egen inntekt.

Tomme stort hull midt på skjermen høres perfekt ut.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...