Gå til innhold

Red Dead Online-betaen begynner i morgen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må en være flink til å skyte, for å overleve galskapen online?

 

Også lurer jeg på dersom man kjøpte Ultimate som digital nedlastning, må man fortsatt gjøre et grep for å slippe til i beta'en, eller er det en automatisk del av digital nedlastning?

 

Synes kanskje det var litt tidlig å lansere online, når man ikke har hatt tid til å få utforsket alene-kampanjene fullt ut.

Endret av G
  • Liker 1
Lenke til kommentar

2 ting som kreves for at det skal funke for min del:

 

Kortere loading screens enn GTA Online.

Faktisk realistisk å tjene penger ingame uten å kjøpe currency for ekte penger.

 

Synes man tjente greit med penger i gta online. bare kjøre på med heists så bygger man seg opp i normalt tempo. Har ikke brukt en krone på det og fikk meg et hus in the hills en fin bil, office og div i løpet av en mnd med spilling.

Men håper virkelig ar rdr online har mer og by på en gta online. Er rett og slett ikke nok dybde. Er kun heists som er no morro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håper det er stor forbedring sammenlignet med GTA Online.

Som i ren krigsforbryter stil har blitt Invadert med flyvende biler & andre futuristiske fartøy. Designet av 12 åringer med dårlig smak.

 

En player-base hvor en stor andel av spillere bryr seg mer om KD & grinde penger enn å faktisk ha det morsomt.

Hele opplegget er totalt kaos. Vente tidene er forferdelige. Skal ha cred for at de stadig gir ut nye oppdateringer, men samtidig som de pusher på med Shark Card's gir det en dårlig bismak.

 

Håper RDR Online blir en forbedring & at Rockstar kan holde igjen trangen for å gi ut latterlige oppdateringer rettet mot barn.

Lenke til kommentar

Håper dette blir en slags survival type opplevelse der man må grinde for å få penger og finne mystiske ting og skjulte skatter, kan gjøre at dette blir gøyt. Jeg husker GTA online i begynnelsen var utrolig gøyt, før hackerne tok over og disse "try hardsene" som kjøper in game penger til å kjøpe de beste våpene og bilene som kan fly  og drit, da melder jeg meg ut hvis det blir sånn som det. 

Lenke til kommentar

Kos dere nå, før hestene får vinger og rakkettkastere.

 

ja, blir vel et sikkert det neste paradiset til de jævla idiotene (moddere/hackere) som burde vært saksøkt. Sier ikke at mods er dritt, men online moddere som kuker for alle er ikke greit. De som bare lvl opp til 8000 osv i gta online bryr jeg meg ikke om, så lenge de ikke kødder seg

Lenke til kommentar

jeg photoshopper en attest fra lege og gir den til lærer for jeg skal skulke for å spille RDR2 Online. Rockstar er jo de beste devs. ever!!! ingen tvil !!!

 

Spilling skal jo være gunstig for CV-en. Så husk å føre det på når du blir headhuntet hos vikarbyråene </delvis ironi med et snev av sannhet> :p

 

Spørsmål om slutten av spillet:

 

Jeg surrer rundt i RDR2 med en kraftig tuberkulosehoste. Til nå så har Arthur vært hos legen, som jo sant nok for tidsalderen ikke hadde noen antibiotikakur å tilby, da ikke kan hjelpe Arthur. Har truffet en indianerhøvding som har foreslått en tinktur, men forteller at den kun vil lindre og ikke helbrede.

 

Så det jeg er voldsomt spent på er om Arthur blir immun mot tuberkulose, om han skal dø av den (det er de som har funnet Arthurs gravstøtte i spillet. Eller om det senere kommer hint om hvordan han bli kurert av et eller annet tiltak Arthur kan gjøre. For det kan jo hende at han dør i en pistolduell og ikke av TB :wee:

Greit at det er noen vanskelige utfordringer også, inntil nå så holder han seg bra i live med 20 % minus på stats.

 

Endret av TSP
Skjulte spoiler
Lenke til kommentar

Ett innlegg ble redigert da det inneholdt vesentlige detaljer fra handlingen i spillet. Ett innlegg som kommenterte det ble slettet.

Ber om at dere unngår slike spoilere uten å putte det i

-tag.
 

Spilling skal jo være gunstig for CV-en. Så husk å føre det på når du blir headhuntet hos vikarbyråene ironi med et snev av sannhet> :p


Reaksjoner på moderering tas på PM.
 

Lenke til kommentar

Gta er urealistisk og teit

Å kunne dra en basoka rpg fra innerlomma er urealistisk. Å ha 2 våpen (rifle)og 2 små gunnere er faktisk realistisk nok. Hesten blir sliten. (motsetning til at bilen aldri blir tom for bensin, eller barteri på de elektriske)

Wanted og politi. Politiet er ikke overpower som faen som de er på GTA. Toget er mulig å stoppe...

 

Kort sagt sier jeg at jeg ville ha fjerna gta fra Xbox en men jeg hadde bare masse boss spill og slettet de og fikk plass til RDR2

 

Håper det er stor forbedring sammenlignet med GTA Online.

Som i ren krigsforbryter stil har blitt Invadert med flyvende biler & andre futuristiske fartøy. Designet av 12 åringer med dårlig smak.

 

En player-base hvor en stor andel av spillere bryr seg mer om KD & grinde penger enn å faktisk ha det morsomt.

Hele opplegget er totalt kaos. Vente tidene er forferdelige. Skal ha cred for at de stadig gir ut nye oppdateringer, men samtidig som de pusher på med Shark Card's gir det en dårlig bismak.

 

Håper RDR Online blir en forbedring & at Rockstar kan holde igjen trangen for å gi ut latterlige oppdateringer rettet mot barn.

Lenke til kommentar

Noen tanker om online-spillet.
 
Som forventet kan det være tungt å samle inn penger. Må vel regne meg som å være i starten, tross noen timer bak spakene. Spillet er åpenbart en del forskjellig fra story mode til online mode. Jeg synes det kanskje kan være noe problematisk at hardcore gamere kan bli beinharde opponenter. Som forventet må en være flink med geværene, revolverne, pistolene, lasso, melee-våpnene mm. når man spiller online.
 
Her vil du finne alt i fra folk som er likegyldige til din eksistens i spillet, som forsøker å bygge seg opp selv, til folk som er brutalt ondsinnede eller som må forsøke å teste ut sitt nytilkomne gjenstand på deg :p
Satan, har vært heldig men det var en episode til nå.
 

En som brukte lasso på meg. Greide å vrikke meg løs og nesten skyte han. Men han var for flink til head shots, enten med eller uten hjelpemidler.


 
Det som på godt og vondt med spillet er at man aldri kan vite:

helt hvilket nivå, oppgraderte våpen og ability kort en som jakter deg eller en som du jakter har.

Veldig autentisk og bra valg. Men de der abilitykortene tror jeg kanskje gir for gode egenskaper?


 
Det er noen server-bugs, hvor det krasjer.
 
Ellers har jeg opplevd å havne i en slags adskillet modus hvor jeg er alene i verdenen. Synes det er litt dumt:
 

Har benyttet det litt til intensiv jakting på dyr og planter da.


Vet ikke om adskillet modus er bugs, eller hensikt. Man opplever det uansett flere ganger under spilling. Å Exit Game kan løse floken sånn at man ser sine motspillere igjen.
 
Jeg har Ultimate-settet og har i story-mode hatt mulighet til å prøve ut de forskjellige våpnene. At rank-nivå er det som skal frigi våpnene er jo bra, men hvorfor på enkelte åpenbart ikke særlig bedre våpen? Dette finner du jo ut selv etter noen sekunders titting på framtidige rank-nivå. Man vil finne ut at:
 

Det er mye våpen og klær som koster "skjorta" av penger, som man ikke har i starten. Som gir absolutt få fordeler i spillet annet enn utseende.


 
Ellers går det an å kjøpe oppgradering til sin hest, som er sykt vanskelig å vite hvordan man finner gull til. Ser at det koster:


7 gull og ble redusert til 5 gull (for å forsikre en av mine hester), når man oppnådde bånd til sin hest på nivå 4. Men 5 gull er sjukt vanskelig å finne som nybegynner tipper jeg. Det er jo det jeg er nå.



 
Det å ha kart å se hvor sine motspillere befinner seg er både nervepirrende og morro samtidig. Etter folk har stimlet seg rundt en eller annen fellesaktivitet så yrer det plutselig av folk i enkelte kartsoner. Er man da ute på uskyldig dyrejakt elns., og har lyst å gå inn i det område, så vet man ikke alltid om man tør. Folk kan jo ha til hensikt å drepe deg for 2 flate flatlus :roll:

 

Veinettet kan også skape forvirring om motspilleres hensikt. En gang var de sikkert etter et mission, eller noe annet stimlet sånn noenlunde bra sammen. Jeg var på et sted i kartet hvor veiene er lange i en retning. Jeg var da utenfor vei et sted i terreng, og ser plutselig på kartet at de reiser hver sin vei på denne veien, som om de kanskje har gått sammen om å ta deg for å omringe deg. Artig og skummelt. Gikk heldigvis godt. Men faen så jeg red og red for å prøve å unngå en klypetangsmanøver. Tenk om man møter på 7-8 slike motspillere med avanserte skills. Det er jo noe helt annet enn å møte computerens AI skurker og lawmen som gjerne velger å legge inn en og annen ventepause på at du skal nærme deg dem nok.

Endret av G
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...